مطالب ویژه, اطلاعات عمومی

قهوه گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

قهوه گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟
ganodermacofee
قهوه گانودرما

گانودرما : معجزه‌ی قرن یا اکسیر جوانی ، پادشاه گیاهان و گیاهی برای پادشاهان

آیا تا به حال اسم قارچ گانودرما به گوشتان خورده؟ در مورد قهوه گانودرما چه میدانید؟ آیا فردی را میشناسید که با بیماری قند دست و پنجه نرم میکند؟ چقدر اطلاعات از این بیماری فراگیر و آزار دهنده دارید؟ آیا میدانستید راه علاج آن در طبیعت نهفته است؟

با ما باشید با معرفی قارچ و قهوه گانودرما

مطمئنا لقبی که به قارچ گانودرما داده اند یعنی «معجزه قرن» بی علت نبوده است. بیشتر مردم، حتی کارشناسان و متخصصین در زمینه تغذیه و سلامت دارای نقطه نظرهای متفاوتی هستند، اما با وجود تمام این اختلافات، چند نکته وجود دارد که مشترکه و توسط تحقیقات کاملا علمی در مورد قارچ گانودرما و اثرات بی نظیرش ثابت شده.
در ادامه این مطلب رازهایی را در مورد قارچ گانودرما، شیوه ها و اشکال مصرفی آن در ترکیب با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و قهوه های گانودرما بررسی میکنیم و همچنین از خواص معجزه آسای آن با تصاویر واقعیِ قبل و بعد از مصرف برای شما عزیزان می نویسیم به شما میگوییم که در سال های اخیر تجویز این قارچ توسط برترین پزشکان و اطبای سطح کشور سندی بی چون و چرا بر این ادعاست  که مصرف قارچ گانودرما میتواند ما را در مسیر سلامتی و تندرستی قرار  دهد.

آیا تا به حال اسم قارچ گانودرما به گوشتان خورده؟ در مورد قهوه گانودرما چه میدانید؟ آیا فردی را میشناسید که با بیماری قند دست و پنجه نرم میکند؟ چقدر اطلاعات از این بیماری فراگیر و آزار دهنده دارید؟ آیا میدانستید راه علاج آن در طبیعت نهفته است؟

قهوه گانودرما چیست ؟

قهوه گانودرما بیش از 2000 سال قدمت داره و به عنوان قهوه قارچ lingzhi یا reishi نیز شناخته میشه، خواص درمانی بی‌شماری داره که از جمله‌ی آن‌ها میشه به داشتن خواب بهتر ، افزایش انرژی و حمایت از کبد اشاره کرد، که این مزایای سلامتی هم به خاطر قارچ گانودرما استفاده شده در این قهوه بوده که یکی از اصلی ترین ترکیبات قهوه‌ی گانودرما می‌باشه. این نوع قهوه که به لاتین با نام ganoderma coffee شناخته میشه در مقایسه با قهوه‌ی معمولی دارای مقدار کمتری کافئین بوده و دارای مواد مغذی بیشتریه.

این نوشیدنی سالم با عصاره قارچ قرمز و دانه‌ی قهوه بو داده تهیه می‌شه. Ganoderma lucidum ، ماده اصلی این نوشیدنی سالم و پر خاصیته. این گیاه در زیر و اطراف درختان رشد می‌کنه و قلیایی ترین ماده غذایی روی زمین محسوب می‌شه. مزایا و فواید سلامتی زیادی برای این قارچ در نظر گرفته شده که توسط علم نیز ثابت شده است، مصرف گانودرما باعث بهبود عملکرد ایمنی بدن ، درمان خستگی مزمن و پیشگیری از انواع سرطان ها می‌شه، همچنین این گیاه باعث کاهش استرس و اضطراب میشه . هزاران سال پیش بزرگان بر این باور بودند که این قارچ کلید جاودانگی هست.

چرا مردم از قهوه گانودرما استفاده می کنند؟

مردم به دلایل مختلفی از این قارچ استفاده می کنند، از مهمترین اون ها میشه به مواردی همچون تقویت ایمنی بدن ، کاهش وزن ، پیشگیری از خستگی مزمن ، بهبود حافظه ، افزایش انرژی ، کاهش کلسترول خون ،کنترل قند خون،بهبود سلامت قلب، کاهش انواع التهاب ، تسکین و بهبود استرس ، پیشگیری از پیری زودرس و افزایش گردش خون اشاره کرد. گانودرما همچنین به عنوان منبع سرشار از آنتی اکسیدان ها مورد استفاده قرار می‌گیره.


برای مشاهده مقالات مربوط به قارچ گانودرما کلیک کنید


قهوه های گانودرما

34270 500x500

قهوه های گانودرما در چهار طعم مختلف تولید شده اند و برای بهره مندی از خواص دارویی این گیاه با قدمت می توانید محصولات زیر را تهیه کنید. گذشته از این در این مقاله به صورت کلی پیرامون خواص گانودرما می پردازیم برای اطلاعات دقیق تر می تونید به صفحه ی مربوطه برید و جزئیات هر محصول را بیشتر مورد بررسی قرار بدید، امیدواریم با مطالعه این مقاله بتونیم تا حدی به اطلاعات شما درباره این گیاه مرموز اضافه کنیم و شما را در راستای سلامت جسمی بیشتر سوق دهیم.

کافه سوپریم

قهوه سوپریم گانودرما تقریبا همون طعم تلخ قهوه رو میده و اگر با خوردن قهوه مشکلی ندارید و اون تلخی بینظیرش رو دوست دارید پیشنهاد ما به شما سوپریمه تنها مدلی که درون ترکیباتش به جز گانودرما از جنسینگ نیز استفاده شده همین مدله…

کافه لاته

طعم قهوه لاته گانودرما تقریبا مشابه نسکافه با تم شیرین یا تا حدودی شیر کاکائو است. برای کسانی که طعم های شیرین و نزدیک به موارد گفته شده لذت میبرند توصیه میشه از این مدل قهوه تهیه کنند .

کافه موکا

قهوه موکا گانودرما نیز تقریبا ترکیبی از طعم نسکافه و کاپوچینو است.

شکلات داغ ( هات چاکلت )

شکلات داغ گانودرما دارای طعم لذیذ شکلاتی همراه با ترکیبات قارچ گانودرما لوسیدوم است ، یکی از نوشیدنی های خوش طعم و درجه یکی که میتوان در کنار کافی های گانودرما از آن لذت برد .

در رابطه با طعم قهوه ها نظرات متفاوتی وجود دارد ولی به شخصه چون در هنگام نوشتن این مطلب هر چهار مدل این قهوه ها را استفاده کردم تجربه شخصی خودم را با نظرات نزدیکانم پس از مصرف قهوه ها ترکیب کردم و به نتایج بالا ( در مورد طعم قهوه ها ) رسیدم.


برای نتیجه گیری بهتر و صد در صدی از مصرف گانودرما بهتر است طبق رویه زیر عمل کنید:

ضد قند سی سلامتی

اولین قدم: نوشیدنی های دارای قند مصرف نکنید

نوشیدنی های دارای قند از وسوسه انگیز ترین و درعین حال چاق کننده ترین خوراکی هایی هستند که تولید و مصرف میشوند.طبق تحقیقات انجام شده مغز قند مایع را  همانند کالری هایی که از مواد جامد وارد بدن میشود، تشخیص نمیدهدبه همین دلیل،زمانیکه این نوشیدنی ها ی گاز دارمثل نوشابه را مینوشیم در واقع  مجموعا کالری بیشتری را وارد بدن میکنیم.

متاسفانه این نوشیدنی های وسوسه انگیز، شدیدا با چاقی،دیابت، بیماری های قلبی و کلا مشکلات سلامتی در ارتباط هستند و هر چه مصرف آنها بالاتر باشد درصد ابتلا به این بیماری ها نیز بالاتر میرود.یادمان باشد که در این رابطه آب میوه های غیر طبیعی هم  تقریبا به اندازه این نوشیدنی های گاز دار مضر هستند. آنها حاوی مقادیر زیادی قند هستند مسلما داشتن مقادیر کمی از آنتی اکسیدان ها اثرات مضر شکر را بی اهمیت نمی کنند.

کافیست ده روز و فقط ده روز مصرف مواد قندی (شکر) را کنار بگذارید…

با قطع ده روزه مصرف شکر افزوده چه کمکی به سلامتی مان می کنیم؟ آیا میتوان به طور کل مواد قندی و شکر را از رژیم غذایی حذف کرد؟ آیا با مصرف گانودرما و ادامه مصرف قند و شکر نتیجه ای خواهیم گرفت؟
 شایدهمین رژیم ده روزه برای خیلی از افراد سخت و طاقت فرسا باشد. اما اطمینان داشته باشید ارزشش را دارد. چندی  پیش در تحقیقات انجام شده برروی حذف شکر از رژیم غذایی کودکانِ چاق در یک دوره ده روزه نتایج جالب توجهی بدست آمد. برخی فاکتور های سلامتی در این کودکان از جمله فشار خون و کلسترول و … بهبود یافته بود!

توجه کنید فقط و فقط با ده روز مصرف نکردن مواد قندی


مسلما حذف ناگهانی قند و مواد قندی بسیار سخت بوده و گاهی به نظر نشدنی می آید ولی تصحیح عادات غذایی و جایگزینی قند و شکر و مواد قندی با موادی که ضرری برای سلامتی شما ندارد بهترین راهکارِ مقابله با بیماری دیابت و مشکلات ناشی از مصرف قند است.
  

دکتر رابرت لوستیگ که رهبر تیم تحقیقاتی و متخصص غدد کودکان در بیمارستان بنیوف کالیفرنیا می باشد در اینباره می گوید:
  طبق تحقیقات انجام شده احتمالا کالری هایی که منشا قندی دارند در ابتلا به دیابت نوع دو و بیماری های متابولیسمی در کودکان بیشترین تاثیر را دارند.

این تحقیقات نشان میدهد که در طول یک دوره ده روزه تنها با حذف شکر افزوده از رژیم غدایی این کودکان سلامت این کودکان تضمین میشود و این از نظر سلامتی و همچنین بالینی بسیار ارزشمند است.

اما نکته کلی تمام این تحقیقات و بطن اصلی ماجرا در جمله زیر خلاصه می شود:

«تصحیح رژیم و عادات غلط غذایی»

داشتن برنامه غذایی خوب باعث میشود که جسمی سالم و در کنار آن روح و روان سالم تری داشته باشیم حالا برای تصحیح این عادات ما چه پیشنهاداتی برای شما داریم با ما همراه باشید.

آجیل بخورید!

08004620181216 بادام دوست سلامتی

آجیل ها با اینکه چربی بالایی دارند، فوق العاده مغذی و سالم هستند آنها با داشتن منیزیم، ویتامین ای، فیبر و سایر مواد مغذی دیگر کمک شایانی به سلامتی ما میکنند. مطالعات نشان می دهد که آجیل می تواند به ما در از دست دادن وزن کمک کنند و ممکن است به مبارزه با دیابت نوع دو و همچنین بیماری های قلبی کمک کند.در بین این دانه های مغذی بادام بیشترین کمک را به کاهش میکند. 

از غذاهای بی کیفیت و فرآوری شده استفاده نکنید در عوض غذای واقعی بخورید

08124120181216 چیپس دسمن سلامتی

در زمانه ایی که ما زندگی میکنیم، خیلی از وعده های غذایی ما شامل غذاهای فرآوری شده یا غذاهای آماده مثل فست فود ها یا غذا های فریز شده و در کل مواد غذایی ناسالم هست.این مواد غذایی وسوسه انگیز و بعضا لذیذ یکی از بزرگترین عوامل چاقی و بیماری ها هستند.
بعضی از انواع این غذاها یا شبه غذا ها مثل چیپس و پفک طوری طراحی شده اند تا بیشتر خواسته شوند،بنابراین ذهن ما فریب میخورد و و بیشتر از آنچه نیاز داریم استفاده میکنیم و این امر حتی موجب اعتیاد برخی افراد به این مواد خوراکی میشود.
این خوراکی ها فیبر، پروتئین و مواد مغذی کمی دارند، در عوض حاوی مواد ناسالم مانند شکر اضافه شده و مواد تراریخته هستند مخصوصا روغن های ناسالم  که بسیار برای سلامتی مضر هستند که به زودی  ضمن معرفی چند روغن خوب گیاهی دسته بندی روغن های نا سلام و معنیِ تراریخته و مسائل مرتبط با آن را نیر در مقاله ای جدا گانه شرح خواهم داد.

06580220181229 قهوه های گانودرما و خواص بینظیرشان

 از قهوه نترسید!

قهوه!! واژه ای که شاید برای ما ایرانی ها هضمش سخت باشد. البته خوشبختانه مصرف قهوه کم کم بین مردم ایران بیشتر از قبل جا باز کرده و این موضوع را میشود حتی از قهوه فروشی هایی که گوشه و کنار شهرهایمان در حال افتتاح فروشگاه شان هستند حدس زد چرا که تا چند سال پیش خبری از این مدل فروشگاه ها در کشور نبود. قهوه کلمه ایست که همیشه با خود سوالات زیادی را به همراه میاورد.
 
متاسفانه قهوه به صورت غیرمنصفانه ای بد جلوه داده شده است. به عبارت دیگر در حقش ظلم شده است.مخصوصا در ایران که اکثر مردم به نوشیدن چای عادت کرده اند.قهوه سر شار از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان داده کسانی که قهوه می نوشند عمر طولانی تری دارند و خطر ابتلا به بیماری هایی مثل دیابت نوع دو، بیماری پارکینسون، آلزایمر و بیماری های متعدد دیگر در آنها بسیار کمتر از دیگران است.

خواص و فواید بی نظیر قهوه را بشناسیم

و اما داستان همین جا پایان نمی یابد واقعیت این است که این نوشیدنی برای سلامتی ما خواص گوناگونی دارد این مقاله را تا انتها بخوانید تا بیشتر با خواص ثابت شده قهوه برای سلامتی آشنا شوید:

افزایش انرژی و هوشیاری بالا با نوشیدن قهوه

کافیین موجود در قهوه باعث میشود تا کمتر احساس خستگی کنید و همچنین هوشیاری شما را بالا میبرد پس از نوشیدن این نوشیدنی اعجاب انگیز اولین ماده جذب شده به خون کافیین است این ماده به وسیله جریان خون با سرعت زیادی به  مغز میرسد و مغز آن را آنالیز میکند. سپس کافیین وارد سیستم اعصاب مرکزی شده و باعث توقف آدنوزین که عامل خستگی وخواب آلودگیست میشود همچنین در کنار این فعالیت مهار کننده باعث ترشح بیشتر نوراپی نفرین و دوپامین میشود تمامی این اثرات باعث انرژی زایی و هوشیاری بالا در بدن شما هستند پس قهوه بخورید تا کامروا شوید!

چربی سوزی از اثرات قهوه

پشت سر هر محصول چربی سوزی رد پایی از کافئین موجود است اما چرا؟
کافیین یکی از معدود مواد طبیعی است که خاصیت چربی سوزی آن به عمل  ثابت شده است.طبق تحقیقات گزارش شده کافیین می تواند سه تا یازده درصد سوخت و ساز بدن را بالا ببرد. این مقدار در افراد با اضافه وزن به ده درصد و در افراد لاغر تا بیست و نه درصد  میرسد.

بهبود عملکرد فیزیکی با کافئین موجود در قهوه

کافئین موجود در قهوه تحریک کننده سیستم عصبی است به طوری که پس از استفاده از کافیین آن هم در قالب قهوه سیگنال شکستن چربی بدن به سلول ها میرسد. پس منطقی ست نیم ساعت قبل از بیرون رفتن از خانه و شروع روز کاری یک فنجان قهوه میل کنیم.قهوه به علت بالا بردن سوخت و ساز بدن همچنین به ورزشکار های حرفه ایی توصیه میشود تا قبل از شروع فعالیت میل کنند.یکی از اثرات مثبت کافئین این است که می تواند میزان آدرنالین را افزایش دهد.

مواد مغذی موجود در قهوه

یک فنجان قهوه حاوی مواد مغذی زیر است:

-ریبوفلاوین(ویتامین ب دو):
 تامین کننده یازده درصد از میزان توصیه شده روزانه
-پانتوتنیک اسید (ویتامین ب پنج):
تامین کننده شش درصد از میزان روزانه توصیه شده
-منگنز و پتاسیم:
تامین کننده سه درصد از میزان توصیه شده روزانه
-منیزیوم و نیاسین (ویتامین ب سه):
تامین کننده دو درصد از میزان توصیه شده روزانه

پایین آمدن خطر  ابتلا به دیابت  نوع دو با قهوه 

دیابت نوع دو یکی از بیماری های شایع روزگار ماست .طبق تحقیقات انجام شده حدود هفت میلیون از جمعیت ایران گرفتار بیماری دیابت نوع یک و دو هستند در نوع دو این بیماری بدن انسولین تولید میکند اما یا کافی نیست یا بدن نمی تواند انسولین را دریافت کند.در بررسی های متعدد و مطالعات دقیق آزمایشگاهی نشان داده شده افرادی که از قهوه استفاده میکنند نسبت به سایر افراد ابتلا به این بیماری در آنها کمتر دیده میشود. خصوصا قهوه هایی با ترکیب قارچ گانودرما که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

قهوه از شما در برابر بیماری آلزایمر و زوال عقل محافظت میکند

08382520181216 گانودرما ضد آلزایمر

آلزایمر یک بیماری شایع و دلیل عمده زوال عقل است .این بیماری  از سنین بالا نمود پیدا میکند و راه درمانی ندارد اما! راه های پیشگیری کننده فوق العاده ایی وجود دارد …
از جمله آنها میتوان به تغذیه مناسب و ورزش و همچنین اثر نوشیدن قهوه(خصوصا قهوه های حاوی گانودرما) اشاره کرد.طبق تحقیقات انجام شده خطر ابتلا به بیماری آلزایمر در کسانی که قهوه  می نوشند تا شصت وپنج درصد کمتر گزارش شده است.

باور کردنی نیست ولی واقعیت دارد 65 درصد فقط با نوشیدن قهوه

 قهوه  دشمن  پارکینسون

بعد از آلزایمر دومین بیماری رایج مربوط به اختلال در عملکرد مغز پارکینسون است.این بیماری از مرگ سلول های ترشح کننده دوپامین بوجود میاد و مثل آلزایمر راه درمان اختصاصی ندارد مگر در بحث پیشگیری.
و به همین دلیل در این نوع از بیماری ها بحث پیشگیری بیشتر از درمان اهمیت دارد.و خیلی خوبه اگه درک کنیم که شناختن خطر و راه پیشگیری از آن قدم خیلی بزرگی ست برای حفظ ارزشمندترین داراییمون یعنی سلامتی و در آخر مثل مورد بالا باید خدمتتون عرض کنم که طبق تحقیقات به عمل آمده ریسک ابتلا به این بیماری در افرادی که قهوه می نوشند تا شصت درصد کمتر از سایرین است! دقت کنید 60 درصد فقط با نوشیدن قهوه…

محافظت از کبد با قهوه  

کبد یکی از ارگان های مهم بدن هست و پالایشگاه مواد شیمیایی بدن به شمار می رود و وظیفه دفع سموم از بدن را دارد. عضوی صبور اما در عین حال بسیار آسیب پذیر.
متاسفانه ما زمانی متوجه عارضه کبدی میشویم که نصف یا بیشتر از نصفِ کبد درگیر بیماری شده باشد.

 به گفته پزشکان: کبد عضوی بسیار مهم است و اگر از بین برود هیچ  جایگزینی برای آن وجود ندارد.

جالب است بدانید احتمال ابتلا به بیماری های مربوط به کبد در دوستداران و مصرف کنندگان قهوه بسیار پایین تر از افراد عادی است.

قهوه دشمن افسردگی

افسردگی یک اختلال روحی جدی محسوب میشود که ممکن است از سنین پایین هم گرفتار آن شویم و به مراتب کیفیت زندگی را پایین میاورداز آنجاییکه تغذیه مناسب ارتباط نزدیکی با جسم و روح انسان دارد پس از اهمیت ویژه ایی برخوردار است .طبق مطالعه ایی که دانشگاه هاروارد در سال های اخیر انجام داد بانوانی که در طول روز تا چهار فنجان قهوه می نوشند  بیست درصد کمتر دچار افسردگی میشوند و دقیقا  طبق همین سری مطالعات افرادی که چهار فنجان یا بیشتر در روز قهوه مینوشند تا پنجاه و سه درصد کمتر دست به خودکشی میزنند.

قهوه و خواص ضد سرطانی آن

سونامی سرطان در ایران یکی از عناوینی که این روز ها تیتر خبری خیلی از خبر گزاری ها شده! البته باید گفت متاسفانه حقیقت دارد.این بیماری آنچنان در چند سال اخیر زیاد شده است که نمیتوان به راحتی از اون گذشت.

سرطان چیزی جز تکثیر بی رویه سلولی نیست سلول هایی که یک اختلال کوچیک ژنتیکی پیدا کردن و گاهی بدون دلیل شروع به زیاد شدن بیش از حد و خارج از کنترل بدن میکنند. نکته جالب  توجه اینست که  این اتفاق یعنی تکثیر بی رویه و خارج از کنترل سلول های دارای اختلال مثل همین الان صدها بار در طول روز در بدن ما اتفاق می افتد و اگر یکی از این سلول ها توسط خود یا سیستم ایمنی بدن از بین نرود رشد و تکثیر این سلول ها از کنترل بدن خارج میشود در نتیجه این اتفاقات  شخص دچار بیماری میشود.یکی از خواص ثبت شده قهوه  مقابله با انواعی از سرطان ها ازجمله سرطان کبد و روده ی بزرگ می باشد .مصرف روزانه قهوه خطر ابتلا به بیماری ها را تا چهل درصد کاهش میدهد.

اغلب ادعا میشود که کافیین میتواند فشار خون را افزایش دهد اما مقدار آن ناچیز است شاید (3 تا 4 میلی متر جیوه)  که اگر به صورت منظم قهوه مصرف کنیم این اثر از بین میرود مطالعات انجام شده حاکی بر این است که قهوه باعث بیماری های قلبی نمیشود برخی تحقیقات نشان میدهد قهوه خورها بیست درصد کمتر دچار حمله قلبی میشود.

قهوه میتواند سبب افزایش عمر شود

کاهش قند به صورت طبیعی با مصرف ترکیبات حاوی گانودرما (قهوه گانودرما)

افزایش طول عمر یکی از موارد به اثبات رسیده از خواص قهوه می باشد . همچنین کسانی که روزانه قهوه مینوشند بیشتر عمر میکنند و کمتر دچار مرگ زودرس میشوند

حالا که با فواید بی نظیر قهوه آشنا شدیم  اخیرا این ماده بینظیر به صورت ترکیب با یک نوع قارچ فوق العاده تولید و عرضه شده است 
قارچی که لقب جان افزا را به آن داده اند 
قارچی که قدمت چندین هزار 
ساله دارد … 

قارچ گانودرما لوسیدوم

181217 09205720181216 قارچ گانودرما

اما این قارچ چه ارمغانی برای ما دارد؟
یا چگونه میتواند تا این حد تاثیر گذار بشود تا لقب جان افزا را به خود اختصاص دهد؟
با ما همراه باشید …


در ادامه این مقاله نظر شما رو به تاثیرات و بازخورد مثبت قارچ گانودرما لوسیدوم  بر روی مصرف کنندگان عزیزی که دچار انواع مختلفی از بیماری ها هستند  جلب میکنم . به نظر من بهتره اول با نتایج واقعی بعد از مصرف آشنا بشید و بعدش از خواص این قارچ بی نظیر براتون بیشتر توضیح بدم.

09223820181216 photo 2018 12 12 19 27 21

مصرف کننده عزیزی که  دچار  بیماری دیابت  هستند زخم ایجاد شده روی انگشت پای ایشون از دسته زخم های دیابتی محسوب میشود 
بعد از 6 سال پیگیری مداوم و نا امید شدن از درمان …

نتیجه ایی که مشاهده میکنید پس از چند دوره متوالی استفاده از این ترکیب معجزه آسا (قهوه های گانودرما) در مصرف کننده ایجاد شده است.

و همچنین برگه آزمایش یکی از مصرف کنندگان قبل و بعد از مصرف دوره ای قهوه گانودرما:

09241320181216 IMG 20181211 225338 685

نتایج آزمایش های زیر بعد از حدود دو ماه استفاده مداوم از  ترکیبات گانودرما روند افزایشی گلبول های سفید خون رو کاملا نشان میدهد.

09262720181216 IMG 20181211 225431 245

در تصویر روبرو شاهد بهبود کلسترول خون با چند دوره متوالی استفاده از قهوه های گانودرما هستیم.

09265620181216 IMG 20181211 225429 366

این مورد هم مربوط به بهبود شرایط بیمار با مصرف قهوه گانودرما در بیماری مربوط به اختلال عملکرد تیروئید میباشد

09272620181216 IMG 20181211 225434 275

و این مورد نیز مربوط به بهبود بیماری کم خونی با مصرف قهوه گانودرما ست: 


در ادامه این مطلب نظر شما را به تایید و تجویز گانودرما توسط پزشکان محترم کشور جلب می نماییم

 

در ادامه ی این مقاله از خواص فوق العاده این ترکیب بی نظیر اطلاعات بیشتری وجود دارد. 

از قارچ های معجزه آسا ی گانودرما غافل نشوید!!

قارچ ها دسته ها و تنوع زیادی دارند و همچنین قدمت خیلی زیادی دارند بعضی از گونه های خاص آنها گذشته ایی به اندازه هزاران سال دارند شاید بیشتر از 4000 سال.یکی از گونه های مهم و معجزه آسا گونه ی «گانودرما» ست که خود شامل تقسیم بندی های متعددی است
تحقیقات و مطالعات اخیر روی این قارچ و هاگ های بارور قارچ نشان میدهد که به صورت تضمینی و صد در صد علمی تاثیرات شگفت انگیزی بر روی بیش از 30 نوع بیماری دارد!!!!

خب همراهان گرامی از وقتی که برای این مقاله گذاشتید کمال تشکر ازتون دارم .
اما در ادامه این مقاله  تاثیرات و خواص بی نظیر قارچ گانودرما گفته میشود و مسلما خواندن این مطالب خالی از لطف نیست.

گانودرما رازی به بلندای تاریخ 

در میان قدیمی ترین کتب طب سنتی خاور دور و بخصوص در تاریخ درخشان پزشکی چین باستان همواره نام یک گیاه به عناوین مختلفی مانند قدرت معنوی گیاه جاودانگی، گیاه پادشاهان و … مورد ستایش قرار گرفته . گانودرما لوسیدوم در تمام طول تاریخ به دلیل ترکیبات معجزه آسای خود شهرت فراوانی داشته است.

تحقیقات علمی بر روی این محصول از اواسط قرن هجدهم آغاز گردیده و تاکنون صدها مقاله علمی درباره ی خواص منحصر به فرد گانودرما در سایت isi به چاپ رسیده است و البته هنوز هم تحقیق بر روی خواص بیشمار آن ادامه دارد.دقیقا به همین دلیل و همین خواص بیشمار بوده که در گذشته تنها پادشاهان حق استفاده از آن را داشتند در چین بعد از هزاران سال هنوز هم باور عمومی بر اینست که دلیل طول عمر و جاودانگی بزرگترین امپراطوری های آنها دسترسی به قارچ گانودرما بوده است.

دلایل شهرت گانودرما در قرن 21

با توجه به سبک زندگی بشر در قرن 21 و خطرات و آلودگی هایی که باعث تهدید همه ی ماست مصرف روزانه ی قهوه های گانودرما تبدیل به یک امر حیاتی در زندگی مردم در اغلب کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ی جهان گردیده است.در کشور ما نیز با توجه به آلودگی های موجود، گانودرما می تواند پایان دهنده زنجیره مرگ و میر بر اثر بیماری های پر شمار باشد . گانودرما قادر است با اثر گذاری بر روی سه سیستم اصلی بدن یعنی
• گردش خون
• عصبی
• ایمنی بدن
سلامتی ما را تضمین کند. در ادامه تعدادی از تاثیرات بیشمار گانودرما و مصرف قهوه های ترکیبی آن بر روی سلامت انسان را باهم بررسی می کنیم.

  تاثیرات گانودرما بر روی سیستم گردش خون

  • کاهش دهنده کلسترول بد خون و افزاینده کلسترول خوب 
  • از بین برنده گرفتگی عروق
  • پیشگیری از تجمع مجدد پلاکت ها در رگ 
  • تنظیم کننده فشار خون 
  • کاهش دهنده چشمگیر احتمال حمله قلبی
  • افزایش سطح اکسیژن رسانی در بدن تا یک و نیم برابر 
  • تغذیه بهتر ماهیچه ها 
  • کاهش روند پیری
  • دفع سموم و عفونت های ویروسی از خون 
  • پاکسازی کبد و کلیه 
  • تقویت کننده عملکرد گوارش 
  • موثر در درمان بیماری های کبدی
  • موثر در درمان زخم معده و ورم معده 
  • موثر در درمان جوش ها و آکنه ها 
  • جوانسازی پوست

   تاثیرات گانودرما بر روی سیستم عصبی بدن

  • کاهش التهابات عصبی 
  •  بهبود عملکرد بدن در انتقال پیام های عصبی
  • تقویت غشای محافظتی اطراف اعصاب مغز 
  • بهبود سردرد های مزمن عصبی 
  • کاهش استرس عمومی بدن
  • افزایش انرژی جسمی و ذهنی
  • موثر در پیشگیری و درمان میگرن
  • موثر در پیشگیری و درمان پارکینسون
  • موثر در پیشگیری و پیش روی آلزایمر
  • تنظیم ساعت خواب 
  • افزایش تمرکز 
  • بهبود عملکرد حافظه

  تاثیرات  گانودرما بر روی سیستم ایمنی بدن

  • تنظیم کننده ی عملکرد سیستم ایمنی 
  • افزایش تکثیر گلبولهای سفید 
  • دفع سموم ناشی از مصرف داروهای شیمیایی 
  • کاهش التهابات ناشی از متابولیسم بدن 
  • افزایش استقامت بدن در برابر ویروس ها
  • از بین برنده رادیکال های آزاد بدن 
  • ضد ویروس
  • موثر در پیشگیری و درمان ام اس
  • موثر در پیشگیری و جلوگیری از پیشروی ویروس ایدز
  • تقویت فاگوسیت های موسوم به قاتل طبیعی 
  • از بین برنده بستر پوکی استخوان 
  • و ضد سرطان!

مکانیزم قهوه گانودرما برای مبارزه با سرطان

سرطان امروزه یکی از مهم ترین عوامل مرگ و میر و یکی از پرهزینه ترین  بیماری های شایع کشور است 
اما گانودرما چه معجزه ایی برای سرطان دارد؟

گانودرما با کاهش التهابات بدن باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان می گردد
علاوه بر آن با بالا بردن سیستم ایمنی بدن و تکثیر نوعی از گلبولهای سفید موسوم به قاتل طبیعی وعلاوه بر بالا بردن استقامت بدن در برابر شیمی درمانی و عوارض ناشی از اون به کند شدن روند رشد سرطان هم کمک شایانی میکند
و در نهایت وجود گانودریک اسید که یک ماده اختصاصی در گانودرما ست که تحقیقات نشان داده اند این نوع ماده از بین برنده ی طبیعی سلول های سرطانی است و به همین خاطر در همین مدت کم که این محصول در بازار ایران به تولید رسیده است دکتر محمد ثعلبیان پدر علم رادیوتراپی و سرطان شناسی کشور طی نامه ای مصرف این قهوه ها با برند دکتر بیز رو مورد تایید قرار داده اند .


چند نکته حائز اهمیت نسبت به ترکیبات موجود در قهوه های گانودرما

جنسینگ که در یک مدل از قهوه ها به اسم “سوپریم” موجود است شهرت این گیاه جهانیست و به گیاه جوانی معروف است. 
خرنوب به عنوان شیرین کننده همین عامل باعث شده بیماران دیابتی بتوانند از این محصول استفاده کنند .
مقدار کافئین استفاده شده در این قهوه ها کنترل شده و بسیار اندک است .

امیدوارم با نوشیدن قهوه های گانودرما سلامتی خودتون رو تضمین کنید. نظرات و انتقادات و پیشنهادات و حتی بیان تجربیات شما از نحوه استفاده و نتایج معجزه آسایی که برای شما داشته علاوه بر اینکه باعث رشد و ارتقاء محتوای نوشته شده میشه ممکنه افرادی رو که هنوز مصمم نیستند رو به استفاده از این محصول بی نظیر ترغیب کنه پس از شما خواننده گرامی خواهشمندیم حتما نظر خود را ثبت نمایید.

شاید فقط یک نظر و تاییدیه از سمت شمایی که این محصول معجزه آسا رو مصرف کرده اید باعث بشه هموطن دیگری در مصرف این قهوه ها شک نکند .ضمنا کلیه مستندات و عکس های قبل و بعد از مصرف رو میتونید به تلگرام یا ایمیل پشتیبانی ارسال کنید تا در آپدیت های بعدی این مطلب بهش اضافه بشه.امیدواریم با نگارش این مطلب قدمی هر چند کوچک برای حفظ و ارتقا سلامتی شما عزیزان برداشته باشیم.


محصولات مرتبط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *