اطلاعات عمومی

معرفی سالید مجیک | پاک کننده ای خاص و جادویی

سالید مجیک / رفع آفتاب سوختگی ماشین

سالید مجیک Solid Magic 

تمیز کننده ای خاص، چند منظوره و جایگزینی بسیار مناسب برای مواد شوینده اسیدی و قوی است که قابل استفاده در مکان هایی نظیر؛ هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، منازل و … می باشد.

این محصول عاری از هرگونه مواد اسیدی، شیمیایی، مضر و حساسیت زا بوده و در نتیجه استفاده از آن هیچ آسیبی به سلامت انسان و محیط زیست وارد نمی کند.
قدرت تمیزکنندگی فوق العاده بالای این محصول هرگونه کثیفی را از سطح پاک نموده و درسطوح مختلفی نظیر؛ استیل، لعاب دار و مینایی ، کاشی-سرامیک، شیشه و … استفاده می شود.

[aparat id=’sVcZF’]

کاربرد:

“اگر می‌خواهید نظافت یک خانه را بسنجید، ابتدا به آشپزخانه‌ی آن نگاه کنید”

نمی‌دانم تا چه اندازه این جمله را قبول دارید اما در هر صورت نمی‌توان انکار کرد که آشپزخانه بیشتر از فضاهای دیگر به نظافت و نگهداری نیاز دارد.
دلیلش هم ساده است: این فضا با سلامت اعضای خانواده ارتباط مستقیم دارد.

یکی از اساسی‌ترین تجهیزات آشپزخانه که مرتبا به نظافت نیاز دارد سینک ظرفشویی است.
خبر بد این است که اگر جنس سینک شما از طلا هم باشد فرقی ندارد و به تمیز کردن مداوم نیاز دارد!

و خبر خوب اینکه با چند روش ساده می‌توان آن را به خوبی روز اول تمیز و درخشان کرد. اگر می‌خواهید سینک ظرف‌شویی شما عمر زیادی داشته باشد و همیشه برق بزند،از سالید مجیک  نانوسان استفاده کنید.

از سالید مجیک می توان در انواع سینک ظرفشویی، روشویی، شیرآلات، صفحه گاز، کاشی و سرامیک، استیل، کروم، شیشه، سطوح لعابی، وان حمام، آینه، ظروف فلزی، دستگیره درب، پنجره پلاستیکی و قرنیز های مرمر استفاده نمود.

همچنین از محصول سالید مجیک برای رفع آفتاب سوختگی انواع ماشین ها نیز بکار برده می شود.

این محصول را با تخفیف ویژه از فروشگاه سی سلامتی دریافت نمایید. ( توجه قبل از خرید از پشتیبانی، موجودی محصول را بررسی نمایید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *