اطلاعات عمومی, معرفی محصولات

محصولات بین استار

محصولات بین استار

در سال 1401 برای اولین بار محصولات بین استار با عرضه محصولات سلامت محور در ایران معرفی شد. البته قدمت این کالاها به حدود بالای هفت سال قبل از آن برمیگردد. چرا که محصولات شرکت بین استار قبل از معرفی این برند نیز در بازار وجود داشت منتهی با نام پرآوازه دیگری که به آن می پردازیم.

 

محصولات بین استار

برند بین استار

 

قبل از آن، این محصولات سلامت محور با برند مطرح دکتر بیز تولید می شد و داخل بازار عرضه میشد. از این پس شما همان محصولات با همان کیفیت را منتهی با برند بین استار می توانید تهیه کنید.

البته شایان ذکر است که طرح بسته بندی برخی محصولات نیز تغییر کرده است، اما مجددا خدمت شما عرض میکنم که محتوای محصول داخل بسته بندی ها همان محتوای محصول شرکت بیز می باشد. لذا با اطمینان خاطر می توانید از این کالاها استفاده کنید.

این شرکت دانش بنیان با تکیه بر تکنولوژی های روز دنیا، قدم در عرصه تولید محصولاتی گذاشته است که با تحقیق و بررسی های دقیق متوجه کمبود آن در سبد غذایی هر خانوار شده است. پایه و اولویت کالاهای این برند بر مبنای کیفیت می باشد. یعنی شما می توانید حتی محصولی که شک در خرید آن را دارید فقط یکبار تهیه کنید و با مصرف درست آن نتیجه ای که میگیرید خود بیانگر همه چیز است.

 

محصولات لاغری بین استار

از سری محصولات این برند که برای کاهش وزن تاثیرگذار است می توان به سبوس چند غله بین استار اشاره کرد. این محصول حاوی سبوس سه غله، یعنی سبوس برنج قهوه ای، سبوس جو و سبوس گندم می باشد. سبوس چندغله بین استار به خاطر فیبر بالایی که دارد بسیار می تواند به کاهش وزن بدون کم کردن آب بدن کمک کند.

البته این محصول علاوه بر اینکه در کاهش وزن میتواند اثربخش باشد خواص بسیار زیاد دیگری نیز دارد. از جمله آن میتوان به ویتامین های گروه ب اشاره کرد که به طور قابل توجهی داخل این محصول می باشد. که در بخش دیگری کاملا به خواص سبوس سه غله بین استار می پردازیم.

 

به محصولات پک لاغری بین استار به زودی اضافه می شود که به محض اینکه این کالاها عرضه شد به شما همراهان عزیز معرفی خواهیم کرد.

 

از دیگر کالاهای این برند می توان به پودر جوانه گندم بین استار نیز اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه این محصول مراجعه کنید. که لینک آن در زیر عکس قرار داده شده است.

 

جهت تهیه هر کدام از محصولات این برند میتوانید با ما از طریق شماره تماس پشتیبانی ارتباط برقرار کنید یا از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *