مقالات قارچ گانودرما

گانودرما سوپریم چیست؟-1

سوپریم چیست ؟
سوپریم چیست ؟

آیا می دانید گانودرما سوپریم چیست ؟ قهوه گانودرما سوپریم، قهوه ای مناسب برای نوشیدن در وعده ی صبحانه، قهوه ای خامه ای و شیرین است.

ترکیبات مهم گانودرما سوپریم چیست ؟

در گانودرما سوپریم علاوه بر قارچ گانودرما لوسیدوم از جنسینگ نیز استفاده شده است. جنسینگ طعم خوبی دارد و دارای خواص دارویی فراوانی است. این گیاه را به دلیل خاصیت جوانسازی و تقویت قوای مغز مورد استفاده قرار می دهند.

گانودرما حاوی بیش از 100 نوع پلی ساکارید مفید از جمله بتاگلوکان است و مواد دیگری نظیر تریترپن، پروتئین، استرول، مواد معدنی و اسید های چرب در آن شناسایی شده اند.

فواید گانودرما سوپریم چیست ؟

قارچ گانودرما هزاران سال است که در شرق آسیا به نام قارچ جاودانگی شناخته می شود. این قارچ برای افزایش طول عمر، درمان اختلالات کبدی و کلیوی، برونشیت و آسم، مشکلات گوارشی، رفع خستگی و بی خوابی و ایجاد نشاط روانی مورد استفاده قرار می گرفته است.

پژوهش های انجام شده نشان می دهند که گانودرما خواص ضد باکتری برای از بین بردن باکتری گوارشی هلیکوباکتر پیلوری دارد. برخی از آزمایش های بالینی نشان می دهند این قارچ خاصیت از بین بردن قارچ و انگل را نیز دارد.

گانودرما ضد التهاب است و می تواند برای درمان هر نوع بیماری التهابی مورد استفاده قرار بگیرد.

تأثیر گانودرما سوپریم برای درمان تومور ها

اثرات ضد توموری گانودرما

اثرات ضد توموری گانودرما به صورت مستقل ودر ترکیب با گیاهان دیگر به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است. پژوهش ها ثابت کرده اند که گانودرما تا حد زیادی می تواند اثرات سوء شیمی درمانی را کاهش دهد و باعث کوچک شدن تومور ها شود.

گانودرما همچنین با تقویت سیستم ایمنی بدن نه تنها بر درمان سرطان بلکه بر درمان انواع بیماری ها و آلرژی ها تأثیر مثبت دارد.

تداخل دارویی

تنها عارضه جانبی ذکر شده برای گانودرما این است که مانع از تجمع پلاکت های خونی می شود و به همین دلیل برای افرادی که مشکل انعقاد خون دارند یا در حال مصرف دارو های ضد انعقاد و کاهنده فشار خون هستند، گزینه ی مناسبی نیست.

چرا قهوه گانودرما

قهوه به خودی خود می تواند سبب افزایش انرژی بدن شود. همچنین قهوه حاوی آنتی اکسیدان است و افرادی که در روز قهوه می نوشند در دنیا بسیار زیاد هستند. ترکیب قهوه با گانودرما سبب می شود از خواص این دو ماده به صورت همزمان بهره پرفته شود و در گانودرما سوپریم با افزودن جنسینگ و خامه علاوه بر طعم مطلوب، ارزش غذایی و دارویی آن نیز بالا برده شده است.

گانودرما سوپریم یک نوشیدنی انرژی بخش و مفید است که به سرعت آماده می شود و می تواند جایگزین قهوه ساده برای طرفداران قهوه باشد.

بطور کلی برای شرح اینکه تفاوت گانودرما با گانودرما سوپریم چیست می توان گفت در تولید گانودرما سوپریم برای بهبود طعم و کیفیت تلاش بیشتری شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *