مقالات قارچ گانودرما

گانودرما سوپریم چیست؟-2

سوپریم چیست ؟ 1
سوپریم چیست ؟ 1

در بین محصولات متنوع تهیه شده از قارچ گانودرما، گانودرما سوپریم چیست ؟ قارچ گانودرما به علت خواص دارویی فرآورده ای محبوب در جهان شده است و فرآورده های مختلفی مانند انواع قهوه گانودرما و قرص گانودرما در دنیا عرضه می شود.

قهوه گانودرما سوپریم چیست ؟

گانودرما طعم تلخی دارد. به همین دلیل ترکیب آن با قهوه طعم ایده آلی برای طرفداران قهوه خواهد داشت. با این تفاوت که از مضرات نوشیدن قهوه به میزان زیاد می کاهد و حرفه ای ها در نوشیدن قهوه می توانند از خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما بهره ببرند.

با توجه به فواید سلامتی سبب شده است در ترکیب قهوه و گانودرما جنسینگ را نیز بیفزایند و محصول گانودرما سوپریم تولید شود. گانودرما سوپریم یک قهوه خوشمزه با طعمی خامه ای است و می تواند به صورت روزانه مورد استفاده قرار بگیرد.

قارچ گانودرما چیست ؟

قارچ گانودرما نوعی قارچ دارای بافتی چوبی است که در مناق گرم و مرطوب آسیا می روید. در این قارچ انواع تریترپنوئید، پلی ساکارید و پپتیدوگلیکان یافت می شود. این مواد هر کدام می توانند اثرات سلامتی مختلفی بر بدن انسان داشته باشند.

طب شرقی

در طب شرقی گیاهان مختلفی به علت خواص دارویی خود مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجا که قارچ گانودرما بومی مناطق شرقی آسیا است در طب سنتی چین شناخته است و هزاران سال است که به عنوان گیاهی دارویی برای درمان بیماری های مختلف از آن بهره می گیرند.

فواید قهوه گانودرما سوپریم چیست ؟

گانودرما می تواند سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شود. این خاصیت همراه با خواص جوانسازی و تاثیرات مطلوبی که جنسینگ دارد محصول گانودرما سوپریم را به محصولی ویژه مبدل کرده است.

خواص ضد سرطانی

پژوهش های بالینی نشان داده است که قارچ گانودرما بر کاهش اثرات دوران نقاهت پس از شیمی درمانی و پرتو درمانی موثر است. ضمن آنکه آنتی اکسیدان فراوانی در این قارچ وجود دارد و به طور بالقوه باعث درمان سرطان و پیشگیری از ایجاد تومور ها در بدن خواهد شد.

محصولی انرژی زا

یکی از خواص مهم قارچ گانودرما نشاط آوری، رفع خستگی و بهبود کیفیت خواب است. این فواید در کنار خواص قهوه منجر به انرژی زایی می شود. افراد با مصرف روزانه گانودرما سوپریم به جای قهوه معمولی سطح انرژی بیشتری خواهند داشت و ضمناً کیفیت خواب نیز بر هم نخواهد خورد.

دیگر خواص

برای قارچ گانودرما فوایدی همچون کنترل قند خون، تاثیر بر سلامت قلب و عروق و … نیز ذکر شده است. تمام موارد گفته شده سبب شده اند این محصول دردنیا جایگاه خود را در بین مصرف کنندگان پیدا کند.

اکنون می دانید که خواص گانودرما سوپریم چیست .اگر تا به حال مردد بودید که از این محصول استفاده کنید، تردید شما قطعا برطرف شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *