مقالات قارچ گانودرما

مزایای استفاده از گانودرما بر بیماری پوستی اگزما چیست؟

استفاده از گانودرما بر بیماری پوستی اگزما چیست؟
استفاده از گانودرما بر بیماری پوستی اگزما چیست؟

آیا قارچ گانودرما و اگزما با هم ارتباطی دارند ؟ ایا درمان اگزما های پوستی را نیز می توان از قارچ گانودرما انتظار داشت؟ ابتدا اجازه بدهید کمی در مورد آلرژی های پوستی و اگزما صحبت کنیم.

خارش های پوستی و انواع حساسیت ها در نقاط دیگر بدن مانندچشم و دستگاه تنفسی نشانه ای واکنش سیستمایمنی بدن به یک عامل آلرژی زا است. متاسفانه مواد آلرژی زا همیشه در اطراف ما وجود دارند.

سابقه ی گانودرما

هزاران سال و قرن هاست که قارچ گانودرما به عنوان گیاهی دارویی برای درمان انواع بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل وجود این سابقه ی درخشان امروزه در دنیا با پرورش این قارچ و عرضه ی آن به بازار افراد بیشتری ترغیب شده اند تا از مزایای آن بهره ببرند.

آیا گانودرما راه نجات از آلرژی است ؟

قارچ گانودرما و اگزما و آلرژی ها مبحثی است که برای داشتن پشتوانه ها و مستندات علمی باید مورد پژوهش های بالینی بسیاری قرار بگیرد. اما قارچ گانودرما قرن هاست که در طب سنتی چین به منظور درمان انواع بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد سیستم ایمنی که مستقیما با آلرژی و اگزما ارتباط دارد تحت تاثیر مصرف گانودرما می تواند بهبود پیدا کند. علاوه بر رابطه قارچ گانودرما و اگزما ، این قارچ برای درمان انواع آلرژی های فصلی، آسم و حتی برونشیت های حاد آلرژیک می تواند موثر واقع شود.

مزایای استفاده از گانودرما برای پوست شما

گانودرما علاوه بر تاثیر مثبت بر عملکرد سیستم ایمنی، با جذب رادیکال های آزاد در بدن روند پیری را به تاخیر می اندازد و عاملی برای جوان سازی پوست محسوب می شود.

انواع مشکلات پوستی نظیر آفتاب سوختگی و جای نیش حشرات را نیز می توان با مصرف گانودرما بهبود بخشید و دست کم سرعت بهبودی را بالا برد. زیرا، خواص آنتی هیستامین، ضد التهاب، ضد میکروب و ضد آلرژی در این قارچ وجود دارد.

گانودرما برای مو

قارچ گانودرما می تواند از ریزش مو نیز جلوگیری کند. در طب سنتی چین  گیاه دارویی گانودرما  برای درمان ریزش مو تجویز می کرده اند. به ویژه اگر ریزش مو در اثر استرس و و جود رادیکال های آزاد در بدن باشد، مواد موثره ی گانودرما به خوبی این مشکل را برطرف می کنند.

از طرفی گانودرما با بهبود گردش خون سبب تقویت رشد مو ها نیز می شود.

رژیم گانودرما

مصرف دوز مشخص دارویی از گانودرما به منظور درمان آلرژی های پوستی و غیره بهترین راهکار است. زیرا دوز مصرف ممکن است برای افراد مختلف متفاوت باشد. میزان مصرف گانودرما از روزی 500 میلی گرمتا روزی 1500 میلی گرم برای افراد مختلف جایز است. اما بهتر است با افراد مطلع و متخصص مشورت گردد.

مصرف قارچ گانودرما و اگزما را به دست فراموشی سپردن، ادعایی است که امتحان آن ضرر نخواهد داشت.

منبع: ecoparent


محصولات گانودرما از قبیل قهوه های گانودرما (موثر در درمان بیش از 15 بیماری ) را از فروشگاه سی‌سلامتی تهیه کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *