مقالات قارچ گانودرما

درمان اچ پی وی با گانودرما

گانودرما اچ پی وی را درمان می کند ؟
گانودرما اچ پی وی را درمان می کند ؟

به نظر شما آیا گانودرما اچ پی وی را درمان می کند ؟ در یک آزمایش بالینی روی انسان، مشخص شد که عصاره ی قارچی می تواند عفونت اچ پی وی را درمان کند. این آزمایش پیشرفت بالقوه ای در درمان ویروس پاپیلوم انسانی بوده است. زیرا این ویروس درمان شناخته شده ایی ندارد و هر کسی را ممکن است مبتلا کند.

ویروس اچ پی وی چیست ؟

ویروس اچ پی وی بیش از 100 نوع مختلف دارد. بسیاری از مردان و زنانی که به آن مبتلا هستند از این بیماری خود اطلاعی ندارند. اما در برخی از موارد این ویروس می تواند در نقاطی از بدن ایجاد توده یا زگیل کند. این ویروس عامل ابتلا به سرطان دهانه رحم در زنان نیز به شمار می رود و از طریق تماس پوستی منتقل می گردد. در ادامه به این موضوع می پردازیم که آیا گانودرما اچ پی وی را درمان می کند ؟

خواص دارویی قارچ گانودرما

احتمالا باید بدانید که قارچ گانودرما چه نوع خواص دارویی دارد؟ قارچ گانودرما در طب سنتی چین جایگاه ویژه ای دارد. این قارچ می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. خاصیت ضد سرطانی دارد. می تواند افسردگی و خستگی را از بین ببرد. گفته می شود گانودرما قابلیت درمان ام اس را نیز دارد. سبب سلامت قلب می شود. قند خون را کاهش می دهد و کبد چرب را درمان می کند. به تازگی آزمایش ها نشان داده اند که گانودرما قابلیت درمان زگیل ها را نیز دارد.

نتایج پژوهشی

پژوهشی در خصوص موضوع « ایا گانودرما اچ پی وی را درمان می کند ؟ » انجام گرفته است. این پژوهش را جودیت اسمیت داروساز و استاد دانشگاه علوم بهداشتی تگزاس در دانشکده پزشکی هوستون به انجام رسانده است. نتایج این پژوهش نشان داده اند که ترکیبات فعال مرتبط با هگزوز می تواند ویروس اچ پی وی را درمان کند.

مواد آزمایش

عصاره ی قارچی مورد استفاده در این پژوهش را از قارچ های ژاپنی به دست آورده اند تا بتوانند درمانی ایمن برای ویروس اچ پی وی پیدا کنند. این ویروس خطرناک تا کنون هیچ درمان موثری نداشته است.

روند آزمایش

در آزمایش بالینی انجام شده، 10 زن مبتلا به اچ پی وی در بازه ی زمانی شش ماهه از عصاره ی قارچی حاوی ترکیبات فعال مرتبط با هگزوز استفاده کردند. پس از شش ماه مشخص شد که این ویروس در بدن 5 نفر از آن ها دیگر وجود ندارد و درمان شده است. دو نفر دیگر با مصرف شش ماه بیشتر درمان شوند و برای سه نفر درمان ضعیف عمل کرد.

آزمایش انجام شده نشان می دهد که درصد زیادی از بیماران مبتلا به اچ پی وی در بازه زمانی سه تا شش ماهه قابل درمان هستند.

آیا استفاده از عصاره قارچی ضرر ندارد ؟

عصاره ی قارچی می تواند به عنوان مکمل غذایی مورد استفاده قرار بگیرد. گرچه سازمان غذا و دارو در ایلات متحده آمریکا این قارچ را به عنوان دارو هنوز تایید نکرده است، هزاران سال است که در آسیای شرقی از آن به عنوان داروی گیاهی برای درمان بسیاری از بیماری ها بهره می برند.

با ادامه ی پژوهش ها باید منتظر بود تا به صحت اثبات شود که ایا گانودرما اچ پی وی را درمان می کند ؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *