مقالات قارچ گانودرما

فواید قارچ گانودرما برای درمان آکنه

قارچ گانودرما برای درمان آکنه
قارچ گانودرما برای درمان آکنه

امروزه مصرف قارچ گانودرما به همگان توصیه می شود. از خواص قارچ گانودرما برای درمان جوش و بهبود التهابات پوستی گرفته تا خواص آن برای کبد، کاهش استرس و افزایش تمرکز تماماً مواردی هستند که افراد را به مصرف این قارچ ترغیب می کنند. موضوع بحث ما در این نوشته خواص گانودرما برای پوست و به طور خاص تاثیر قارچ گانودرما برای درمان جوش است. در برخی از کشور های دنیا قارچ گانودرما برای درمان جوش به صورت مکمل های دارویی تجویز می شود و دوز معینی را در طول مدت مشخصی به فرد می رساند.

تاثیر قارچ گانودرما بر درمان آکنه

افرادی که از قارچ گانودرما برای درمان جوش استفاده کرده اند، ابراز می کنند که مصرف قارچ گانودرما بر درمان جوش های ناشی از تغییرات هورمونی تاثیر دارد. از آنجا که قارچ گانودرما می تواند بر کاهش استرس، بهبود عملکرد کبد، بهبود عملکرد تخمدان ها و تعادل هورمونی تاثیر بگذارد، در مجموع خروجی آن می تواند پوستی عاری از آکنه و جوش های ناشی از عوارض مشکلات داخلی باشد. قارچ گانودرما به خوبی بر کاهش التهابات در هر نقطه از بدن تاثیر دارد و پس از گذشت چند ماه از مصرف منظم آثار خود را نشان می دهد.

بهبود مشکلات پوستی با گانودرما

به جز تاثیر قارچ گانودرما برای درمان جوش ، قارچ گانودرما با تاثیر بر تقویت سیستم ایمنی و همچنین زدودن رادیکال های آزاد از بدن به سلامت و شادابی پوست کمک می کند. بیماری های پوستی بسیاری ناشی از ضعف سیستم ایمنی و یا بیماری های خود ایمنی به وجود می آیند. گفته می شود که قارچ گانودرما در این موارد بسیار موثر عمل می کند. برای مثال قارچ گانودرما را به افراد مبتلا به پسوریازیس که نوعی بیماری پوستی از نوع خود ایمنی است، تجویز می کنند.

خاصیت قهوه موکا گانودرما بر ای درمان جوش

یکی از محصولاتی که برای تاثیر قارچ گانودرما برای درمان جوش توصیه می شود، قهوه موکاست. قهوه موکا قارچ گانودرما ترکیبی از پودر قارچ گانودرما، کاکائوی فرآوری شده و خامه ای کننده غیر لبنی، شکر، شیر خشک و برخی مواد افزودنی مانند دی پتاسیم فسفات، دی اکسید سیلیکون و پنتا سدیم تری فسفات است. مصرف این محصول به صورت روزانه علاوه بر طعم خوش و اثراتی که در رفع خستگی و افزایش انرژی دارد، می تواند به بهبود و درمان آکنه های صورت و بدن نیز کمک کند.

روش مصرف گانودرما برای درمان جوش

قارچ گانودرما به صورت محصولات متنوع خوراکی در بازار های جهانی عرضه می شود. یکی از پرطرفدارترین محصولات ان، قهوه گانودرما است . به همین دلیل برای استفاده قارچ گانودرما برای درمان جوش می توانید از این محصول رایج استفاده کنید. در طب سنتی چین استفاده ی موضعی از قارچ گانودرما برای درمان التهابات پوستی و آکنه نیز توصیه می شود.

منبع: mos skincare

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *