مقالات قارچ گانودرما

قارچ گانودرما به کاهش وزن کمک می کند؟

گانودرما به کاهش وزن کمک می کند؟
گانودرما به کاهش وزن کمک می کند؟

تاثیر گانودرما بر کاهش وزن در پژوهشی اثبات شده است که نشان می دهد مصرف قارچ گانودرما مانع از وزن گیری حیوانات آزمایشگاهی شده است. در این پژوهش محققان سعی داشتن مشخص کنند که قارچ گانودرما می تواند مانعی برای چاقی باشد. برای بررسی تاثیر گانودرما بر کاهش وزن مقادیر متفاوتی از قارچ گانودرما به همراه دارو نما و رژیم های غذایی معمولی و پر چربی برای موش ها انتخاب شدند.

موش هایی که رژیم پر چرب داشتند اضافه وزن پیدا کردند ولی موش هایی که همراه همان رژیم قارچ گانودرما مصرف کرده بودند وزن کمتری پیدا کردند و این اثباتی بر تاثیر گانودرما بر کاهش وزن بود.

افزایش سوخت و ساز بدن با قارچ گانودرما

تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری علل مختلفی دارد. قارچ گانودرما لوسیدوم موادی در خود دارد که سبب افزایش سوخت و ساز بدن و مصرف کلسترول می شوند. از طرفی با کاهش درصد باکتری های بد در دستگاه گوارش و التهابات می تواند به لاغری کمک کند زیرا گفته می شود افزایش درصد باکتری های بد در دستگاه گوارش یکی از علل و عوامل چاقی در انسان است.

برای درک بهتر و اثبات دقیق تر تاثیر گانودرما بر کاهش وزن لازم است پژوهش های گسترده تری در حوزه انسانی و بالینی انجام گیرد.

میزان مناسب مصرف قارچ گانودرما جهت کاهش وزن

میزان استاندارد مصرف قارچ گانودرما در روز 3 تا 5 گرم عنوان شده است. برای مقاصد درمانی و تاثیر گانودرما بر کاهش وزن می توان چند گرم به این مقدار اضافه کرد. البته به این نکته نیز توجه کنید که برای نتیجه گرفتن از تاثیر گانودرما بر کاهش وزن لازم است به صورت منظم و روزانه مصرف آن را در رژیم غذایی خود جای دهید. نوشیدن یک یا دو بار قهوه گانودرما در روز مفید واقع خواهد شد.

آیا قهوه گانودرما برای لاغری عوارض جانبی دارد؟

قهوه گانودرما، قهوه سوپریم قارچ گانودرما، هات چاکلت گانودرما، قرص گانودرما و .. از جمله محصولات متنوعی هستند که از قارچ گانودرما در بازار وجود دارند تا مردم برای بهره بردن از خواص این قارچ دارویی محصول دلخواه خود را انتخاب کنند. برای استفاده از هر محصولی باید به نکات تذکر داده شده برای مصرف آن دقت نمود. اگر نکات مهم در مصرف قهوه گانودرما یا هر محصول دیگری مورد توجه قرار نگیرند و یا زیاده روی در مصرف قرار گیرد، ممکن است عوارضی را ایجاد کنند.

نحوه استفاده از قهوه سوپریم برای کاهش وزن

برای اینکه مواد موثره موجود در دمنوش های گیاهی بهتر جذب شود توصیه می کنند که دمنوش ها را یک ساعت پیش از غذا و یا دو ساعت پس از وعده ی غذایی مصرف کنند. در مورد گانودرما نیز توصیه می شود پیش از غذا آن را میل کنید تا هم اشتها به غذا را کم کند و هم مواد موجود در آن بهتر به بدن شما جذب شوند تا تاثیر گانودرما بر کاهش وزن را هر چه بیشتر شاهد باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *