مقالات قارچ گانودرما

گانودرما چگونه بر دیسک کمر تاثیر میذاره؟

چگونه بر دیسک کمر تاثیر میذاره؟
چگونه بر دیسک کمر تاثیر میذاره؟ 1200x675

تاثیر گانودرما بر دیسک کمر را از دو جهت باید مورد بررسی قرار داد. یکی تاثیر گانودرما بر دیسک کمر از فرآورده های خوراکی و دیگری تاثیر گانودرما بر دیسک کمر از فراورده های موضعی است. پژوهش ها نشان داده اند که مصرف قارچ گانودرما عاملی برای کاهش درد در بدن است. پس یکی از موارد تاثیر گانودرما بر دیسک کمر کاهش درد از طریق مصرف محصولات خوراکی قارچ گانودرما است. در ادامه به بررسی تاثیر فراورده های موضعی نیز خواهیم پرداخت.

خواص سلامتی قارچ گانودرما چیست؟

گانودرما قارچ دارویی پر فایده ای است. این قارچ بر جوانسازی پوست و دیگر اندام های بدن تاثیرگذار خواهد بود و روند پیری را به تاخیر می اندازد زیرا سرشار از مواد آنتی اکسیدان است. با تاثیری که بر کاهش التهابات دارد به درمان آکنه و جوش کمک می کند و تاثیر گانودرما برای درد مفاصل نیز به دلیل همین خواص ضد التهابی است. می تواند چربی سوزی را در بدن افزایش دهد و به کاهش وزن کمک کند.

تاثیرات قارچ گانودرما به عنوان عاملی برای پیشگیری از سرطان شناخته شده است و می تواند اثرات زیان بار پرتودرمانی و شیمی درمانی را پوشش دهد. مصرف گانودرما برای درمان بسیاری از بیماری های خود ایمنی توصیه می شود.

دیسک کمر چیست

مهره های ستون فقرات در بدن انسان به وسیله ی صفحات انعطاف پذیری در کنار همدیگر قرار گرفته اند. اگر به هر دلیلی این صفحات که دیسک مانند هستند از محل خود جابه جا شده و بیرون زدگی پیدا کنند، به نخاع فشار وارد می کنند و سبب ایجاد درد در کمر می شوند. به این عارضه دیسک کمر گفته می شود.

عوارض ناشی از دیسک کمر

دیسک کمر، سبب ایجاد درد های شدید در کمر و پا، از کار افتادن عصب پا و بی حسی در آن می شود و حتی در صورت پیشرفت شدید بی اختیاری مدفوع و ادرار را در پی خواهد داشت. دیسک کمر بیماری شایعی است که بیشتر در سنین بالای 45 سال دیده می شود.

آیا درد مفاصل و دیسک کمر با جراحی درمان می‌شود یا گانودرما درمان کننده است؟

در برخی از موارد جا به جا شدن دیسک و بیرون زدگی آن در حدی است که باید با جراحی درمان شود و در غیر اینصورت اجازه ی حرکت را به بیمار نمی دهد و درد بسیار شدیدی ایجاد می کند.

در مواردی که مشکل حادی برای جراحی فوری وجود نداشته باشد، تاثیر گانودرما بر دیسک کمر را می توان با استفاده موضعی مشاهده کرد. به منظور بهره گیری از تاثیر گانودرما بر دیسک کمر محصولاتی در بازار وجود دارند که برای استعمال خارجی از گانودرما تهیه می شوند و خاصیت ضد درد دارند.

علائم دیسک کمر چیست؟

درد مهمترین علائم دیسک کمر است. تاثیر گانودرما بر دیسک کمر به خوبی می تواند درد را کاهش دهد و تحمل بیمار را بالا ببرد. درد دیسک کمر معمولا در پا احساس می شود. این درد مشابه درد ناشی از عصب سیاتیک و درد ناشی از ضعف یا مشکلات مفصل ساکروایلیاک است.

منابع: aliexpress ، ganoderma-for-health


موثرترین نوع قهوه گانودرما برای درد مفاصل و تسکین دیسک کمر قهوه سوپریم گانودرما خواهد بود

جهت اطلاعات بیشتر در مورد گانودرما پست زیر را مطالعه کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *