مقالات قارچ گانودرما

گانودرما چگونه ویروس زگیل تناسلی را از بین میبرد؟

چگونه ویروس زگیل تناسلی را از بین میبرد؟
چگونه ویروس زگیل تناسلی را از بین میبرد؟

شاید این سوال در ذهن شما باشد که آیا گانودرما اچ پی وی را درمان می کند ؟ ما در این نوشته قصد داریم به طور مشروح به این سوال پاسخ بدهیم. درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما دغدغه ی افراد مبتلاست. قارچ های دارویی حاوی ماده ای به نام AHCC (ترکیبات هگزوز فعال) هستند که مخلوطی از آمینو اسید ها، پلی ساکارید های منحصر به فرد و مواد معدنی است. این ترکیبات دارویی بر درمان ویروس هایی نظیر اچ پی وی اثر گذارند.

زگیل تناسلی چیست؟

پیش از پرداختن به نحوه ی مصرف این قارچ برای درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما با هم بررسی می کنیم که زگیل تناسلی چیست؟ عامل ایجاد زگیل تناسلی ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV است. این ویروس عفونی شدیداً واگیردار است و پوست و غشا های مرطوب بدن از جمله ناحیه تناسلی، دهانه رحم، دهان و گلو را درگیر می کند. این ویروی از طریق رابطه جنسی منتقل می شود و عاملی برای ابتلا به سرطان دهانه رحم، سرطان گلو و دهان است.

کدامیک از محصولات گانودرما  برای درمان زگیل تناسلی است؟

برای درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما محصولات متنوعی وجود دارد. قهوه گانودرما، هات چاکلت گانودرما، قهوه سوپریم از جمله محصولات متنوع گانودرما هستند. برای درمان زگیل تناسلی مصرف قهوه سوپریم گانودرما توصیه می شود. در این بین افرادی وجود دارند که به دلیل بیماری های قلبی نمی توانند قهوه مصرف کنند و به آن ها سوپریم پیشنهاد می شود.

نشانه ها و علائم زگیل تناسلی و راه درمان آن

ها و علائم زگیل تناسلی و راه درمان آن

نشانه ها و علائم زگیل تناسلی و راه درمان آن

زگیل های تناسلی در ابتدای بروزشان اندازه ی بسیار کوچکی دارند و با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند ولی با گسترش عفونت و رشد حالت تو پر و گوشتی پیدا کرده و حتی شکل گل کلم و خوشه ای نیز پیدا می کنند. با رشد زگیل ها علائمی همچون درد سوزش و خارش نیز بروز پیدا می کنند و ممکن است مجاری ادراری را نیز مسدود کنند. درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما می تواند این علائم را درمان کند.

زگیل تناسلی چه مشکلاتی ایجاد می کند

زگیل تناسلی تنها یک برآمدگی و ضایعه ی پوستی ساده نیست. زگیل تناسلی ناشی از عفونت ویروسی است و همین عامل می تواند در بدن افراد منجر به جهش ژنی سلول ها شده و در دهانه رحم زنان سرطان ایجاد کند. سرطان دهانه رحم یکی از دردناک ترین انواع سرطان است. این بیماری زندگی جنسی فرد را دچار اختلال می کند و به دلیل واگیر دار بودن فرد را محدود خواهد کرد. زگیل تناسلی در مجاری ادراری سبب انسداد و حتی ایجاد خونریزی می شوند. درمان این بیماری سخت و دشوار است و به همین دلیل افراد مبتلا به دنبال درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما هستند.

گانودرما برای درمان چه بیماری هایی خوب است

به جز درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما از این قارچ برای درمان بیماری های مختلفی توصیه می شود و از هزاران سال پیش مورد استفاده قرار می گرفته است. خواص دارویی قارچ گانودرما برای جوانسازی و پیشگیری از بیماری های مزمن، درمان بیماری های التهابی، درمان ریزش مو، درمان پیسی، درمان افسردگی و اضطراب، درمان بیماری های کبدی، درمان انواع بیماری های عفونی و … شناخته شده است.

نحوه مصرف و زمان مصرف قهوه گانودرما برای درمان زگیل تناسلی

باید به  نحوه ی مصرف صحیح برای درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما توجه داشت. برای اینکه از تمام خواص گانودرما بهره ببرید باید به نحوه مصرف قارچ گانودرما توجه داشته باشید. محصولاتی مانند قهوه سوپریم استفاده از این قارچ را بسیار آسان کرده اند. می توانید به محتویات هر ساشه آب جوش اضافه کرده، آن را هم بزنید و میل کنید. بهترین زمان مصرف این قارچ دارویی صبح ناشتا است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *