مقالات قارچ گانودرما

فواید گانودرما کافه لاته چیست؟

گانودرما کافه لاته چیست؟
گانودرما کافه لاته چیست؟

فواید گانودرما کافه لاته شامل تمام فواید قارچ دارویی گانودرما لوسیدوم و قهوه کافه لاته است. ترکیب این دو ماده برای کاهش عوارض قهوه به علت داشتن کافئین و بهبود طعم است. در عین حال فواید قارچ گانودرما در درمان بسیاری از بیماری ها امروزه شناخته است و در قالب فواید گانودرما کافه لاته مورد استفاده قرار می گیرد.

کیفیت گانودرما کافه لاته

طعم عالی کافه لاته در کنار خواص قارچ گانودرما می تواند یک نوشیدنی سالم روزانه را به شما هدیه دهد. این نوشیدنی به تقویت سیستم ایمنی بدن، سم زدایی از کبد و کلیه ها و … کمک می کند. ضمناً آماده کردن آن زمان زیادی لازم ندارد.

این نوشیدنی برای افرادی که تمایل دارند مصرف قهوه را کاهش دهند بسیار مناسب و کمک کننده است.

چرا قهوه ی گانودرما ؟

طرفداران گانودرما باور دارند که این قارچ می تواند باعث کاهش وزن، کاهش خستگی، بهبود حافظه، افزایش انرژی، کاهش کلسترول، کاهش التهاب، کاهش استرس، کند شدن روند پیری و بهبود گردش خون شود. آن ها گانودرما را به عنوان منبعی غنی از آنتی اکسیدان مصرف می کنند. پژوهش های بالینی برای اثبات خواص و فواید این قارچ هر ساله در دنیا در حال انجام است. این موارد در فهرست فواید گانودرما کافه لاته جای دارند.

آیا گانودرما واقعا اثر دارد ؟

پژوهش هایی که در دنیا در مورد قارچ گانودرما و اثرات دارویی آن انجام شده است، مشخص کرده اند که گانودرما می تواند در صورت مصرف منظم و با مقدار مشخصی بر درمان بسیاری از بیماری ها موثر واقع شود. برای مثال در پژوهشی بالینی مشخص شد که مصرف گانودرما به کاهش علائم و عوارض ناشی از پرتو درمانی برای سرطان کمک می کند.

پژوهش های دیگر

همچنین در مطالعات دیگری مشخص شد که گانودرما بر درمان بزرگی خوش خیم پروستات، فشار خون بالا، بیماری های قلبی و عروقی و … نیز موثر است. البته به پژوهش های بیشتری در این زمینه نیاز است تا تایید قطعی از سوی سازمان های دارویی اعلام شود.

اثرات جانبی احتمالی

مانند هر گیاه دارویی دیگری، ممکن است افرادی وجود داشته باشند که بهه قارچ گانودرما حساسیت دارند. هر چند تعداد این افراد بسیار کم است، ولی در اثر مصرف گانودرما به خارش و خشکی گلو و بینی و … مبتلا می شوند. با بروز چنین علائمی باید مصرف گانودرما را قطع کنند.

افرادی که به دلیل داشتن بیماری های خاص از دارو های کاهنده فشار خون و دارو های ضد انعقاد استفاده می کنند لازم است قارچ گانودرما را حتماض با مشورت پزشک استفاده نمایند.

با توجه به اینکه نیمی از محصول گانودرما کافه لاته را قهوه تشکیل می دهد باید از مصرف بیش از اندازه ی این نوشیدنی در طول روز خودداری نمود. به جز موارد ذکر شده مصرف این فرآورده برای بهره بردن از فواید گانودرما کافه لاته توصیه می شود.

منبع: verywellhealth


محصولات مرتبط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *