معرفی محصولات

شکلات داغ (هات چاکلت) گانودرمای دکتر بیز

هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز
شکلات داغ گانودرما دکتر بیز

شکلات داغ و یا هات چاکلت، نوشیدنی ای که شاید عمر طولانی در هرم غذایی ما ایرانیان نداشته و با ارتباط با فرهنگ های خارجی بیشتر در دسترس همگان قرار گرفته است و امروزه کمتر کسی را می توانید بیابید که نداند شکلات داغ چیست. گذشته از فوایدی که این نوشیدنی گرم و غلیظ به تنهایی دارد، با ترکیبات اضافی که برای غنی تر شدن آن صورت پذیرفته است می توان آن را در میان نوشیدنی های دارویی طبقه بندی کرد. محصول جدیدی که علاوه بر لذت چشایی لذت سلامتی را نیز برای جسم شما به ارمغان خواهد آورد، این محصول تحت عنوان شکلات داغ گانودرمای بیز در بازار در دسترس است. در ادامه با ما همراه باشید.

BIZ Coffee 4 1045135935

شکلات داغ گانودرما دارای طعم لذیذ شکلاتی همراه با ترکیبات قارچ گانودرما لوسیدوم است. این ترکیبات کاملا ارگانیک هستند. مطمئنا یک فنجانِ گرم از این قهوه برای همه اعضای خانواده لذت بخش خواهد بود. هات چاکلت گانودرمای بیز ترکیب خوشمزه ای از کاکائوی غلیظ و گانودرما در یک نوشیدنی خامه ای و لذیذ است که تمام افراد خانواده از آن لذت خواهند برد. 

هات چاکلت گانودرما دکتر بیز:

–  عالی و بی نظیر برای کل خانواده 
–  فاقد کافئین 
–  حاوی گانودرما لوسیدوم ارگانیک

به گانودرما لوسیدوم قارچ ریشی قرمز هم می گویند طعم ملایم این قارچ طعم قهوه را عمیق تر کرده و فواید آن برای سلامت بسیار مفید است. قارچ گانودرما حاوی تِریترپنوئیدها و اسیدهای آمینو ست. این قارچ ها آداپتوژن یا سازش زا هستند.

گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیا مورد استفاده قرارگرفته و معنی نام آن به زبان چینی قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن رِیشی میگویند این کلمه در زبان ژاپنی به معنی پادشاه گیاهان است.

BIZ hot 5 718413352

فواید گانودرما و کاکائو:

  • فرآیند گوارش را تسهیل می کند. برای سلامت شریان های سرخرگی مفید است.
  • می توانند به رقیق شدن خون در رگ ها و جلوگیری از انعقاد خون روی دیواره ها کمک کنند.
  • تحقیقات توسعه علوم انجمن آمریکا هم نشان داده که نوشیدن هات چاکلت کمک می کند تا بهتر فکر کنید. فلاونوئیدهای موجود در این نوشیدنی جریان خون و اکسیژن به مغز را افزایش می دهند. از آنجا که دِمانس (زوال عقل) ناشی از کاهش جریان خون به مغز است، محققان معتقدند که با کمک این نوشیدنی می توان از آن جلوگیری کرد.
  • از دیگر فواید این نوشیدنی گرم برای انسان می توان به مبارزه با استرس، اضطراب و افسردگی اشاره کرد. هات چاکلت گانودرما دکتر بیز حاوی سروتونین است که مانند یک ضدافسردگی عمل کرده و باعث ترشح اندورفین می شود و به این ترتیب افراد بعد از نوشیدن آن احساس نشاط و سرزندگی دارند.
BIZ Coffee 3 1942151675

نحوه مصرف

 یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید، و از قهوه تان لذت ببرید! همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه ای تر شود.

ارزش غذایی شکلات داغ

میزان مصرف: 1 پیمانه (32g) 
کالری برای هر بار مصرف: 140 کالری 
چربی: 3.5g 5% 
چربی اشباع شده: 3g 15% 
چربی ترانس: 0g 0% 
کلسترول: 0mg 
سدیم: 50mg 2% 
کربوهیدرات: 24g 8% 
فیبر: 3g 12% 
شکر: 17g 
پروتئین: 2g 
ویتامین: A 0% 
ویتامین: C 0% 
کلسیم: 4% 
آهن: 6% 
*درصد ارزش روزانه براساس رژیم 2000 کالری است. ارزش روزانه شما بسته به کالری موردنیازتان کمتر یا بیشتر خواهد بود.

مواد اصلی هات چاکلت گانودرما

خامه غیر لبنی [شربت گلوکز جامد، چربی گیاهی ،سدیم کازئینات (یکی از مشتقات شیر)، دی پتاسیم فسفات، پنتاسدیم تری فسفات، دی اکسید سیلیکون، مونو و دی گلیسیریدها و ریبوفلاوین]، شکر، پودر شیر بدون چربی، پودر کاکائو، عصاره مالت، پودر رِیشی ارگانیک (گانودرما لوسیدوم)، عطر طبیعی

قهوه های گانودرما در طعم های مختلفی تولید و عرضه شده اند و برای کسانی که از بیماری قند ( دیابت ) رنج میبرند اکیدا توصیه می گردد . دقت کنید نیمه عمر مصرف هر ساشه حدود 24 تا 48 ساعت است و این یعنی شما باید دوره مصرف را در بازه های یک روزه یا نهایتا دو روزه کامل کنید . مصرف چند ساشه از این قهوه آن هم به صورت پراکنده مطمئنا خواص درمانی آن را برای شما مشهود نمی سازد . برای اینکه نتیجه فوق العاده آن را در کاهشِ قندِ مضرِ بدن ببینید باید حداقل دو دوره و به صورت منظم از این قهوه استفاده کنید . مصرف این قهوه و هم خانواده های آن به هیچ وجه با بیماری قند و یا حتی بیماری هایی همچون گرفتگی قلب و عروق منافات نداشته و بسیار مفید است.اگر مایلید نسبت به قهوه و خواص معجزه آسای آن اطلاعات بیشتری بدست بیارید به هیچ وجه مقاله خواص قهوه های گانودرما رو از دست ندید.

خواص کاکائو

با مصرف هات چاکلت گانودرما از خواص کاکائو نیز در کنار خواص گانودرما بهره مند خواهید شد. از مهم ترین خواص کاکائو به موارد زیر می توان اشاره کرد (لینک منبع):

  • حاوی پلی فنول
  • تنظیم فشار خون
  • کاهش خطر حمله قلبی و سکته
  • بهبود جریان خون و عملکرد مغز
  • موثر در کنترل وزن و دیابت نوع ۲ و آسم
  • محافظت در برابر سرطان

سایر خواص هات چاکلت گانودرما

کاهش بروز سکته ی قلبی، رقیق شدن خون، کاهش اضطراب، افزایش تمرکز، آرام بخش، ضد افسردگی، مناسب برای کبد چرب، بهبود فرآیند گوارش، کمک به هضم و جذب غذا، مناسب برای یبوست


محصول مرتبط

مطالب مرتبط

یک نظر در “شکلات داغ (هات چاکلت) گانودرمای دکتر بیز

  1. خدبجه گفت:

    من مشکل لوپوس دارم میتوانم از شکلات داغ و قهوه فوری موکا استفاده کنم و حتما باید روز نوشیده شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *