معرفی محصولات

قهوه سوپریم گانودرمای دکتر بیز

کافه سوپریم با قارچ گانودرما 20 عددی
کافه سوپریم با قارچ گانودرما 20 عددی

وقتی نگاهی مختصر به تاریخچه ی قهوه می کنیم می بینیم که یکی از نوشیدنی های مورد توجه مردم و به خصوص اطبا در گذشته بوده است. بدون توجه به ریشه یابی اسم این گیاه، جالب است بدانید که در نوشته های بوعلی سینا از این گیاه برای درمان و بهبود افراد افسرده یاد شده است و بر کسی پوشیده نیست که برای افزایش انرژی و کاهش اضطراب بسیار کارآمد می باشد. اما باید دانست که استفاده از این نوشیدنی کافئین دار در شروع روز یا حدودا بین ساعات 10-12 ظهر توصیه می شود و بهتر آن است برای برهم نخوردن تعادل ساعت زیستی بدن از استفاده در ساعات پایانی روز، بخصوص 3 ساعت قبل از خواب، جلوگیری به عمل آید.محصول پیش روی شما یعنی قهوه سوپریم گانودرما علاوه بر خواص مختص به دانه های قهوه با ترکیب گانودرما توانسته بیش از پیش جنبه ی درمانی به خود بگیرد و نوشیدنی غنی تری را برای شما فراهم آورد.اگر مایلید نسبت به قهوه و خواص معجزه آسای آن اطلاعات بیشتری بدست بیارید به هیچ وجه مقاله خواص قهوه های گانودرما رو از دست ندهید.

BIZ Coffee 1 553422099

قهوه سوپریم گانودرما یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جینسینگ است. گانودرما لوسیدوم سوپریم کافه، یک قهوه سبک و ملایم با طعم خامه ای و شیرین است. این قهوه بعنوان نوشیدنی برای صبح زود یا سرحال شدن در اواسط روز فوق العاده میباشد. 

قهوه سوپریم چیست؟

در حال حاضر مغذی ترین نوع قهوه های گانودرما، قهوه سوپریم یا کافه سوپریم میباشد. همانگونه که از نام این نوشیدنی پیداست، مصرف آن میتواند باعث افزایش انرژی و همچنین افزایش سوخت و ساز در بدن شود که کمترین نتیجه ی آن سرحالتر شدن در صبح زود یا اواسط روز خواهد بود.

همراه شدن خواص جینسینگ و خرنوب در کافه سوپریم با قارچ گانودرما باعث افزایش کارآیی خواص گانودرما و ویژگیهای مضاعف بیشتر در این محصول شده است.

مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای ورزشکاران نیز بسیار ایده آل و مناسب است چرا که علاوه بر دارا بودن ویتامینها، پروتئین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن و همچنین تامین انرژی مورد نیاز برای آنان میتواند باعث بهبود فرآیند عضله سازی و چربی سوزی آن هم به صورتی کاملا طبیعی در بدن شود.
همچنین قهوه سوپریم گانودرما با افزایش گردش خون در بدن علاوه بر چربی سوزی با رساندن خون بیشتر به سایر نقاط بدن میتواند باعث بهبود فرآیند اکسیژن رسانی به مغز و سایر اندامها از جمله پوست شود که نتیجه ی آن افزایش تمرکز و احساس خستگی کمتر و در زمان طولانی تری پس از شروع فعالیت بدنی خواهد بود.

در واقع هر آنچه که ما از یک نوشیدنی پر خاصیت انتظار داریم را قهوه سوپریم گانودرما در درون خود جای داده است چه از لحاظ رژیمی و ارزش غذایی، چه از لحاظ ورزشی و چه برای مصرف روزانه ی یک فرد معمولی در طول روز، کافه سوپریم گانودرما بهترین و کاملترین پیشنهاد میباشد.

مواد تشکیل دهنده قهوه سوپریم گانودرما

مواد اصلی تشکیل دهنده ی قهوه سوپریم گانودرما شامل: گانودرما، قهوه، جینسینگ و خرنوب میباشد. قرار گرفتن گیاه جینسینگ و خرنوب در کنار گانودرما به همراه قهوه علاوه بر اینکه باعث مضاعف شدن خواص اولیه ی گانودرما میشود، خواص جدید فراوانی را نیز به آن اضافه میکند.

از طرفی قرار گرفتن این ترکیبات در کنار یکدیگر ارزش غذایی کافه سوپریم را به شدت بالا برده و این نوشیدنی را تبدیل به یک منبع بسیار غنی از ویتامینها و املاح مورد نیاز بدن کرده است.

جینسینگ

قهوه سوپریم در کنار گانودرما حاوی جینسینگ می باشد. جینسینگ نام گیاهی شناخته شده و ارزشمند با طبع گرم و خشک است که به دلیل خواص فراوانی که دارد از سالیان دور تا کنون از این گیاه استفاده های متعددی می شده است. زادگاه اصلی این گیاه مناطق شرقی آسیا و شمال آمریکا میباشد. خوب است بدانیم که مهمترین قسمت گیاه جینسینگ ریشه ی آن است که فواید دارویی بیشمار دارد که از مهمترین خواص جینسینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود عملکرد حافظه
  • کاهش استرس
  • آرام بخشی
  • بهبود اختلالات جنسی
  • درمان ناتوانی، سستی و سایر علائم ناشی از فرسودگی و افزایش سن
  • کاهش سطح قند خون و کلسترول
  • افزایش طول عمر

خرنوب

ماده دیگر تشکیل دهنده قهوه سوپریم ، خرنوب یا کاراتونی میباشد. خرنوب نام گیاهی است بومی شرق مدیترانه که درخت آن به خوبی می تواند در هرجایی که درختان مرکبات وجود دارد روییده و رشد کند. رنگ میوه ی خرنوب قهوه ای شفاف و سطح خارجی آن قوسی شکل میباشد و طعم آن همانند عسل بوده و بسیار شیرین میباشد و در درون میوه ی آن دانه های سختی همانند عدس دیده میشود و در گذشته از آن بجای شکر استفاده میشده است که از خواص خرنوب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اشتها آور
  • مفید در درمان سرفه و تنگی نفس
  • از بین برنده تورم ریه
  • موثر در کاهش استرس
  • مفید در درمان اسهال
  • مفید در کاهش خطر ابتلا به بیماریهای قلبى و عروقى
  • مفید در کاهش کلسترول بد خون (LDL) و بهبود وضعیت کلسترول خوب خون (HDL)
  • افزایش اسپرم در مردان و کمک به درمان ناباروری
  • افزایش تحرک اسپرم
  • افزایش راندمان ورزشی و کمک به فرآیند عضله سازی

سایر خواص قهوه سوپریم گانودرما

بخش بزرگی از خواص قهوه سوپریم گانودرما مربوط به خود قارچ گانودرما می باشد. که از طریق صفحه خواص گانودرما قابل مشاهده است. و برخی از مهمترین خواص جانبی قهوه سوپریم گانودرما به شرح زیر است:

  • عضله ساز
  • چربی سوز
  • اسپرم ساز و افزایش تحرک اسپرم (برای ناباروری مردان)
  • افزایش قدرت جسمی (مناسب برای ورزشکاران)
  • مناسب برای بیماری ام اس و پارکینسون
  • مناسب جهت بیماریهای ریوی مثل آسم، برونشیت و تنگی نفس
  • و …

نحوه مصرف قهوه سوپریم گانودرما

یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید، و از قهوه تان لذت ببرید! همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه ای تر شود.

BIZ Coffee 8 561107391

اطلاعاتی در مورد قهوه سوپریم گانودرما :

میزان مصرف: 1 پیمانه (21g) 
تعداد در هر پک : 20 ساشه 
کالری برای هر بار مصرف: 100 کالری 
 ارزش روزانه به درصد :
چربی : 2.5g معادل 4% 
چربی اشباع شده: 2.5g معادل 13% 
چربی ترانس: 0g معادل 0درصد
کلسترول: 0mg  معادل 0درصد
سدیم: 20mgمعادل 1% 
کربوهیدرات: 17g معادل 6% 
فیبر: 2g معادل 8% 
شکر: 12g 
پروتئین: 1g 
ویتامین: A 0% 
ویتامین: C 0% 
کلسیم: 2% 
آهن: 2% 
*درصد ارزش روزانه براساس رژیم 2000 کالری است. ارزش روزانه شما بسته به کالری موردنیازتان کمتر یا بیشتر خواهد بود. 

مواد تشکیل دهنده قهوه سوپریم گانودرما 

 شکر، خامه غیر لبنی [شربت گلوکز جامد، چربی گیاهی ، سدیم کازئینات (یکی از مشتقات شیر)، دی پتاسیم فسفات، پنتاسدیم تری فسفات، دی اکسید سیلیکون، مونو و دی گلیسیریدها و ریبوفلاوین]، قهوه فوری، پودر جینسینگ، پودر گانودرما لوسیدوم.

قهوه های گانودرما در طعم های مختلفی تولید و عرضه شده اند و برای کسانی که از بیماری قند (دیابت) رنج میبرند اکیدا توصیه می گردد . دقت کنید نیمه عمر مصرف هر ساشه حدود 24 ساعت است و این یعنی شما باید دوره مصرف را در بازه های یک روزه یا نهایتا دو روزه کامل کنید . مصرف چند ساشه از قهوه گانودرما آن هم به صورت پراکنده مطمئنا خواص درمانی آن را برای شما مشهود نمی سازد. برای اینکه نتیجه فوق العاده آن را در کاهشِ قندِ مضرِ بدن یا کاهش اثرات مخرب بیماری های همچون صرع و سرطان و … ببینید باید حداقل دو دوره و به صورت منظم از این قهوه استفاده کنید. مصرف قهوه سوپریم گانودرما و هم خانواده های آن به هیچ وجه با بیماری قند و یا حتی بیماری هایی همچون گرفتگی قلب و عروق منافات نداشته و بسیار مفید است. شما همچنین می توانید اطلاعات بسیار کاملتر و حتی تصاویر قبل و بعد از مصرفِ قهوه گانودرما که بیماران و مشتریان برای ما ارسال کردند را در مقاله ای که به نام خواص قهوه گانودرما در بلاگ سایت منتشر شده مطالعه بفرمایید. لطفا اگر از این محصول بی نظیر استفاده کردید، تجربیات ارزشمند خودتان را از روند بهبود و نتایج حاصل شده در قسمت نظرات مکتوب نمایید.

منع مصرف قهوه سوپریم گانودرما

به صورت کلی مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای افرادی که فشار خون بالا دارند و یا افراد با اختلالات قلبی عروقی توصیه نمیشود. به دلیل افزایش جریان خون در بدن پس از صرف قهوه سوپریم، مصرف آن برای کسانی که انواع مختلف مشکلات قلبی عروقی از جمله گرفتگی عروق، نارسایی قلبی، فشار خون بالا و … را دارند به هیچ وجه توصیه نمیشود و ممنوعیت دارد.


محصول مرتبط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *