معرفی محصولات

قهوه لاته گانودرمای دکتر بیز

کافه لاته با قارچ گانودرما دکتر بیز
کافه لاته با قارچ گانودرما دکتر بیز

قهوه لاته که نوع دیگری از نوشیدنی های فرآوری شده از قهوه است، از ترکیب اسپرسو با شیر بخار داده شده تهیه می شود، بدین صورت که مقداری اسپرسو را به شیر داغ و یا کمی جوشیده اضافه می کنند و رویش را با کف حاصل از شیر می پوشانند. نسبت میزان قهوه به شیر در این نوشیدنی اهمیت دارد که از قانون یک به سه پیروی می کند و دیگر تفاوت اساسی آن با کاپوچینو علاوه بر اسپرسو میزان کف رویی می باشد. این ترکیبات با میزان های مختلف طعم های غالب متفاوتی را ایجاد می کنند و البته برای ساعت مختلفی از روز نیز قابل استفاده می باشند. حال کمپانی بیز با اضافه کردن قارچ گانودرما لوسیدیوم سعی در تولید محصولی خوراکی درمانی کرده است که علاوه بر سلامت روحی و لذت نوشیدن سلامت جسمی شما را نیز تامین نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم قهوه لاته گانودرما چگونه به این مهم دست پیدا خواهد کرد.

قهوه لاته گانودرما دکتر بیز

روز خود را با یک قهوه لاته گانودرما از آغاز کنید. باکیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا در ترکیب با گانودرما همراه با خامه و شکر (در صورت تمایل) شما را به یک لاته خامه ای دعوت می کند و می تواند انرژی شما را برای یک روز پر فعالیت تامین نمایند.

ویژگی های کافه لاته گانودرما :

–  طعم شیرین و خامه ای برای شروع روز 
–  بدون نیاز به صرف زمان طولانی برای آماده کردن لاته روزانه 
–  حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم ارگانیک

ترکیبات:

در تولید این قهوه لاته از دانه های قهوه عربیکا استفاده شده است که از بهترین ها و غنی ترین دانه های قهوه در دنیا به حساب می رود. همچنین هر بسته کافه لاته حاوی 2gr فیبر است. و در آخر برگ برنده و جادویی کافی لاته، قارچ گانودرما لوسیدوم می باشد که به آن قارچ رِیشی قرمز هم می گویند و به طعم قهوه غنا داده و فواید مخصوص به خود را دارد. قارچ های گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینو هستند. این قارچ ها آداپتوژن یا سازش زا می باشند.

گانودرما لوسیدوم هزاران سال است که در فرهنگ سنتی آسیا مورد استفاده قرار می گیرد. معنی گانودرما لوسیدوم قدرت معنوی است، درحالیکه ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان می گویند.

آخرین عنصر که از این نوشیدنی قهوه لاته می سازد، خامه است، استفاده از خامه در قهوه لاته امری انتخابی است اما از آنجایی که به آن طعمی شیرین و خامه ای می دهد بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است.

قهوه لاته گانودرما دکتر بیز

نحوه مصرف کافه لاته گانودرما

یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید، و از قهوه تان لذت ببرید!همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه ای تر شود.

ارزش غذایی کافه لاته گانودرما

میزان مصرف: 1 پیمانه (21g) 
تعداد در هر بسته بندی : 20 عدد 
کالری برای هر بار مصرف: 90 کالری 
کالری چربی: 20 


% ارزش روزانه*

 چربی 2g 3% 
چربی اشباع شده 2g 10% 
چربی ترانس 0g 0% 
کلسترول 0mg 
سدیم 25 mg 1% 
کربوهیدرات 17gr 6% 
فیبر 2g 8% 
شکر 13g 
پروتئین 1g 
ویتامین A 0% 
ویتامین C 0% 
کلسیم 2% 
آهن 2% 
*درصد ارزش روزانه براساس رژیم 2000 کالری است. ارزش روزانه شما بسته به کالری موردنیازتان کمتر یا بیشتر خواهد بود. 
مواد اصلی تشکیل دهنده :
شکر، خامه غیر لبنی [شربت گلوکز جامد، چربی گیاهی ، سدیم کازئینات (یکی از مشتقات شیر)، دی پتاسیم فسفات، پنتاسدیم تری فسفات، سیلیکون دی اکسید، مونو و دی گلیسیرید و ریبوفلاوین)، قهوه فوری، پودر (گانودرما لوسیدوم)

قهوه های گانودرما در طعم های مختلفی تولید و عرضه شده اند و برای کسانی که از بیماری قند ( دیابت ) رنج میبرند اکیدا توصیه می گردد . دقت کنید نیمه عمر مصرف هر ساشه حدود 24 تا 48 ساعت است و این یعنی شما باید دوره مصرف را در بازه های یک روزه یا نهایتا دو روزه کامل کنید . مصرف چند ساشه از این قهوه آن هم به صورت پراکنده مطمئنا خواص درمانی آن را برای شما مشهود نمی سازد . برای اینکه نتیجه فوق العاده آن را در کاهشِ قندِ مضرِ بدن ببینید باید حداقل دو دوره و به صورت منظم از این قهوه استفاده کنید . مصرف این قهوه و هم خانواده های آن به هیچ وجه با بیماری قند و یا حتی بیماری هایی همچون گرفتگی قلب و عروق منافات نداشته و بسیار مفید است.اگر مایلید نسبت به قهوه و خواص معجزه آسای آن اطلاعات بیشتری بدست بیارید به هیچ وجه مقاله خواص قهوه های گانودرما رو از دست ندید.

سایر خواص کافه لاته گانودرما

از بین بردن رفلاکس و ورم معده (ترکیبات شیر موجود در این محصول فاقد لاکتوز بوده و برای کسانی که معده ی آنها به شیر و لبنیات حساسیت دارد مشکلی به وجود نمی آورد)، افزایش شیر مادران (قبل از دوران حاملگی)


محصول مرتبط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *