ویدیو‌ها, مطالب ویژه

مرگ پنهان سلامتی با تراریخته ها ، افشاگری‌های پروفسور علی کرمی

مرگ پنهان با درباره محصولات تراریخته

مشاهده کنید و از این محصولات بیشتر بدانید…

سلامتی خود را باید جدی بگیریم!

[aparat id=”unxtw”]

مشاهده این ویدیو در آپارات


مرتبط : درباره محصولات تراریخته + فیلم

مطالب مرتبط

6 نظر در “مرگ پنهان سلامتی با تراریخته ها ، افشاگری‌های پروفسور علی کرمی

  1. علیرضا قربانی گفت:

    با اینکه شاید مردم از این محصولات مطلع باشند و بنا به شرایط مجبور به خرید و استفاده از این مواد ناسالم و ارزان هستند
    پیشنهاد شما چیه ، چه میشه کرد؟

    1. درود بر شما و سپاس از درج دیدگاهتون.
      با یک مثال در مورد محصول روغن پاسختون رو شاید دریافت بکنید ، فرض کنید بر شما از روغن های معمولی دارای پالم (به ظاهر درج شده بدون پالم) و بدون هیچ خاصیتی استفاده میکنید و شاید خوب بدانید که قیمت اصلی این روغن با توجه به حجم تخمه آفتابگردانی که باید از آن روغن استخراج بشه این قیمت نیست ( در اصل روغن ، روغن نیست وگرنه برای تهیه ی یک کیلو روغن آفتابگردان نیاز به 5 کیلو تخمه آفتابگردان هست که میشه چیزی حدودا 150 هزار تومان و قاعدتا این روغن نباید 10 تومان قیمت داشته باشه . پس چرا با این قیمت بفروش میرسه؟! بحثش مشخص و مفصله ). و شما نیز از این روغن در طول چندین سال مصرف می کنید و پس از مصرف در سنین میانسالی و کهنسالی نتیجه مصرف با گرفتگی عروق و سکته های قلبی ظاهر میشه که منشاش همین روغن و تراریخته هایی هست که هر روز مصرف می کنیم و برای یک عمل جراحی قلب چیزی حدود 40-50 میلیون تومان باید هزینه کرد ( که دیگه اون قلب قلب نمیشه ، البته این قیمت در حال حاضر سال 98 هست) . آیا ارزشش رو داره؟!!! ، البته میتونید حساب سر انگشتی هم از هزینه های خود در مقابل خرید محصولات سالم و ارگانیک رو هم محاسبه و با هزینه ی عمل و یا هزینه های درمانی و مصرف داروهای شیمیایی رو با هم مقایسه کنید!

  2. آرتمیس گفت:

    خیلی از مردم از این محصولات تراریخته بی خبرند و خیلی هاهم دیگه مجبورن بسازن با این محصولات ولی چیزی که هست اینه که ما فقط یکبار زندگی میکنیم و نباید زندگی خودمون رو با خوردن این محصولات به خطر بندازیم و چه بسا به بیماری هایی هم دچار بشیم که خدایی نکرده غیرقابل جبران باشن.
    امیدوارم همه بفکر باشن

    1. ممنون از توجه و دیدگاه شما

  3. یاسمن ملکی گفت:

    سلام . بنده هم در مورد محصولات تراریخته خیلی شنیدم و افراد بزرگی در موردش هشدار دادند ، لطفا توصیه هارو جدی بگیرید و تا میتونید از محصولات طبیعی و سالم استفاده کنید (نمونشون توی همین سایت دیدم).هیچی سلامتی نمیشه لطفا به فکر فرزندانمان باشیم

    1. کاملا درسته ، سپاس از نظر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *