معرفی محصولات, مطالب ویژه

کاهش وزن و لاغری با دمنوش طبیعی !؟

دمنوش لاغری دکتر بیز
tea

همه چیز درباره دمنوش لاغری

با پیدایش و گسترش طب سنتی بسیاری از مردم بخصوص بانوان به لاغری با دمنوش لاغری روی آوردند. و فکر می کنند هیچ ضرری و عوارضی ندارد در صورتی که اگر بدون تجویز از دمنوش لاغری استفاده نمایید ممکن است نه تنها لاغر نشوید حتی ممکن است به دیگر نقاط بدن خود آسیب جدی وارد نمایید.

تضمینی ترین راه برای لاغری بدون بازگشت ورزش کردن می باشد . اما بسیاری از افراد معتقد هستند که با دمنوش های لاغری از جمله دمنوش لاغری بیز نیز می توان به راحتی و در کوتاه ترین زمان لاغر شد. امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما بگویم که آیا با دمنوش های لاغری می توان لاغر شد؟

تاثیر دمنوش لاغری دکتر بیز چگونه است؟

لاغری آن هم در کوتاه ترین زمان یکی از بزرگترین معضلات افراد چاق می باشد و برای لاغری تمامی راه ها را امتحان می کنند. حتی به سمت دمنوش های لاغری نیز میروند. اما سوال اینجاست که آیا استفاده از دمنوش لاغری بیز بدون تجویز دکتر تاثیر مثبتی دارد یا خیر؟

میتوان گفت که افراد چاق برای آنکه لاغر شوند اصولا از راحت ترین روش استفاده می کنند که امروزه استفاده از دمنوش های لاغری جز راحت ترین راه کار ها برای لاغری می باشد. اما قبل از استفاده از دمنوش های لاغری باید بدانیم که این دمنوش ها از چه گیاهانی و ترکیباتی ساخته شده اند و معایب و محاسن این دمنوش چگونه است؟

با ما همراه باشید تا در ادامه به شما دمنوش لاغری بیز را معرفی کنیم و بگویم که آیا استفاده از دمنوش لاغری بیز باعث لاغری می شود یا خیر؟!

دمنوش لاغری بیز حقیقت یا تبلیغ ؟!

بهتر است اول به شما در رابطه با چاقی و روند لاغر شدن بگویم. هنگامی که پروتئین و کربوهیدرات های زیادی در بدن شما انباشته شوند تبدیل به چربی میشوند و برای از بین رفتن این چربی ها و لاغر شدن باید تحرک بدن خود را افزایش دهید. بسیاری از افراد با ورزش و رژیم های غذایی به راحتی این چربی ها را که باعث چاقی شده اند را میسوزانند اما بسیاری از افراد هم به سمت دمنوش لاغری بیز میروند.

باید بدانید که تنها عامل اصلی لاغری و سوزاندن چربی ورزش کردن به همراه یک رژیم لاغری سبک می باشدو استفاده از دمنوش های لاغری تنها یک نیروی تحریک کننده برای سوزاندن چربی ها و کاهش اشتها می باشد . پس باید در نظر داشته باشید که اگر از غذاهای چرب پرهیز نمایید و ورزش روزانه یا پیاده روی داشته باشید و در انتها از دمنوش های لاغری استفاده نمایید مسلما به وزن ایدآل خود خواهید رسید.

آیا دمنوش های لاغری دکتر بیز طبیعی هستند؟

در زمان های قدیم هنگامی که فردی دچار بیماری می شود تنها با جوشونده های گیاهی و به روش کاملا سنتی خود رادرمان می کردند. با گذشت زمان و پیشرفت علم و پیشرفت تب سنتی توانستند تا داروهای گیاهی برای لاغری نیز بسازند.

یکی از پرطرفدار ترین محصولات لاغری در تب سنتی، دمنوش لاغری بیز می باشد. که امروزه بسیاری از افراد چاق برای لاغر کردن و رسیدن به وزن ایدآل خود و یا افرادی که می خواهند تناسب اندام خود را حفظ نماینداز دمنوش های لاغری استفاده می کنند.

بیشتر مردم به علت نداشتن زمان کافی برای ورزش و نداشتن تحرک و نشستن پشت میز در ساعات طولانی دچار اظافه وزن شده اند. و تنها راهی که برای لاغری پیش رو دارند استفاده از قرص های لاغری می باشد که ما هرگز به هیچ شخصی این راه را توصیه نمی کنیم. ولی راه دیگری هم وجود دارد که به شما در روند لاغری و چربی سوزی کمک می کند.

اما توصیه من به شما این است که هم از دمنوش لاغری استفاده نمایید و هم روزانه حدودا نیم ساعت پیاده روی سریع داشته باشید.

کاربرد های متنوع دمنوش لاغری

دمنوش ها با توجه به گیاهه سازندشون کاربرد های بسیار یدارند. که با توجه به مزاج شما و طبع شما تاثیر خود را روی بد شما می گذارند. دمنوش لاغری بیز از گیاهانی تشکیل تشده است که میزان سئخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد و همچنین میزان دفع کالری های اظافی را بیشتر می کند که باعث کاهش وزن و تغیر سایز می شود.

رعایت موارد زیر در کمک به رفع چاقی تاثیر زیادی دارند:

  • مصرف اغذیه گیاهی که دارای کربوهیدرات ها و پروتئین ها ،مانند: عدس ، لوبیا و … می باشند.
  • مصرف میوه ها و سبزیجات تازه در طول روز .
  • سبزیجات تازه : برگ کلم ، گل کلم ، هویج ، جعفری ، کاهو، پیاز، اسفناج ، شلغم
  • میوه ها شامل : سیب ، گریپ فروت ، توت فرنگی ، هندوانه
  • بیشتر از غذاهای آب پز استفاده شود و مقدار کمتری روغن و غذاهای فست فودی و سرخ شده استفاده شود.
  • استفاده از روغن زیتون ، روغن کنجد ، روغن آفتابگردان ، روغن جوانه گندم و روغن دانه ذرت
  • استفاده نکردن از نان شیرینی نان های خامه ای ، کیک و غذاهای سرشار از مواد قندی مانند حلوا ، مربا و…
  • میل نکردن و دوری از مشروبات الکلی ، آبجو ، شراب و…
  • مصرف نکردن اغذیه آلرژی زا و جویدن آدامس.
  • انجام ورزش های سبک در طول روز مانند پیاده روی ، دویدن ، دوچرخه سواری و شنا.

موارد عدم مصرف از دمنوش لاغری بیز

بسیاری از دارو ها حتی اگر با تجویز پزشک هم باشد ممکن است با داروی دیگری اختلال داشته باشد و مصرف آن برای بعضی افراد خطرناک باشد. دمنوش لاغری بیز هم اینگونه می باشد که برای افرادی خطرناک می باشد و باید به نکات زیر توحه فرمایید:

  • افرادی که دارای بیماری خاصی هستند یا در بازه ایی از زمان دارویی مصرف می کردند قبل از استفاده از دمنوش لاغری بیز حتما باید با پزشک مشورت نمایند.
  • مصرف دمنوش لاغری با داروهای ضد انعقاد مثل وارفارین و آسپرین سبب کاهش کارایی این دسته از داروها می گردد. و نباید با یکدیگر مصرف شوند.
  • مصرف بیش از اندازه دمنوش لاغری باعث میشود تا فشار خون پایین بی آید . افرادی که فشار خون پایینی دارند با تجویز پزشک باید از این دمنوش لاغری استفاده نمایند.
  • مادران بارداری و یا شیر ده هرگز نباید از این دمنوش های لاغری استفاده نمایند.

موارد عدم مصرف و نکات قابل توصیه :

هر فرآورده به موازات اثرات مطلوب درمانی ممکن است باعث بروز بعضی عوارض ناخواسته نیز بشود اگر چه همه این عوارض را در یک فرد دیده نمی شود لیکن در صورت بروز هر عارضه ای با پزشک خود مشورت کنید.

در صورت داشتن هر گونه بیماری خاص یا مصرف دارویی خاص ، قبل از استفاده از فرآورده با پزشک خود مشورت کنید.

مصرف همزمان دمنوش لاغری با داروهای ضد انعقاد مثل وارفارین و آسپرین سبب کاهش کارایی این دسته از داروها می گردد.

جذب داروهای قلیایی به دلیل ایجاد پیوند شیمیایی با تانن ها ممکن است به تاخیر افتد.

مصرف بیش از اندازه دمنوش باعث پایین آمدن فشار خون میشود لذا مطابق بروشور یا دستور پزشک مصرف شود. در دوران بارداری و یا شیر دهی منع مصرف دارد.


درباره چاقی بیشتر بدانید

چاقی فقط یک نازیبایی و بی قواره شدن اندام بدن نیست ، بلکه دشمن سلامت است و موجب کوتاهی عمر می شود در یک ضرب المثل مشهور چنین آمده است که هر قدر طول کمربند درازتر باشد عمر کمتر خواهد بود.

چاقی به علت ذخیره بیش از حد طبیعی چربی در سلول های بافت چربی عارض می شود که موجب افزایش وزن بدن و بالا رفتن نسبت وزن بدن به طول قد می شود.
به طور طبیعی در مرد ها باید چربی معادل ۱۰ تا ۱۵ درصد و در زن ها ۲۰ الی ۲۵ درصد وزن کلی بدن باشد. انتشار بافت چربی در بدن می تواند براثر افزایش ابعاد سلول های چربی و یا زیاد شدن تعداد سلول های چربی پیش آید .

بدترین نوع چاقی نوعی است که ناشی از هر دو علت مذکور باشد اصولا افزایش بافت چربی که موجب چاقی گردد هنگامی رخ می دهد که انرژی غذایی بیشتر از میزان مورد نیاز وارد بدن می شود. بدیهی است عوامل متابولیکی و هورمونی به موجبات ذخیره شدن چربی کمک می کند.

چاقی گلابی

چاقی ممکن است در آغاز طفولیت یا آغاز جوانی و در بعضی افراد تدریجا در طی سال های متمادی عارض شود.

ذخایر چربی نیز ممکن است در قسمت ها ی مختلف بدن جمع گردد نوعی از چاقی به نام چاقی گلابی شکل که در ایجاد و عدم سلامت تاثیر چندانی ندارد، معمولا در زنان پیش می آید . در این نوع چاقی ذخایر چربی در فضای زیر پوست ناحیه کفل ، ساق پا و اطراف مفصل ران و لگن جمع می شود.

چاقی سیبی

نوع دیگری به نام چاقی سیبی شکل که معمولا در مردان ولی در زنان نیز به تفاوت پیش می آید ، ذخایر چربی در تنه و ناحیه شکم جمع می شود در نوعی دیگر به نام obesity visceral اندوخته چربی در داخل شکم و اطراف آن جمع می گردد که اختلالات متابولیکی و قلبی و عروقی را باعث می شود.

پرخوری ، مخصوصا مصرف زیاد مواد هیدروکربن ، شیرینی ، چربی های اشباع شده مانند: کره ، چربی های حیوانی و … که شامل پالمیتین و استئارین است ، همچنین کم تحرکی یا عدم تحرک ، مسائل ارثی ، پرکاری قسمت قشری غدد فوق کلیوی(cortex) کم کاری غده تیروئید و…، موجبات چاقی را فراهم می آورند.

رژیم غذایی متعادل می تواند در کاهش وزن بدن و رفع چاقی موثر باشد.

ولی رژیم های سخت و بی تناسب همچنین پرهیز از مصرف اغذیه ای که مواد مورد نیاز بدن را تامین می کنند ، نه تنها نتیجه مطلوب نمی دهد بلکه عوارض سختی به وجود می آورند.

همچنین باید توجه داشت که اگر چاقی به علت ابتلا ، به بیماری خاصی عارض شده باشد مراجعه به پزشک ضروری خواهد بود.

برخی گیاهان تفاوت اثرات مدر، ملین ، کاهش دهنده احساس گرسنگی و فعالیت و کم کاری برخی غدد مترشح داخلی را دارند و در رفع چاقی و کاهش وزن موثر واقع می شوند.


نحوه مصرف دمنوش لاغری بیز چگونه است؟

دمنوش لاغری

اگر جز افرادی هستید که برای لاغر شدن از دمنوش لارغی بیز استفاده می کنید باید ۳ بار در طول روز میل نمایید. یک ساعت قبل از هر وعده غذایی یک تی بگ را داخل ۲۵۰ سی سی آب باید بجوشانید. هنگامی که شما قبل از غذا این دمنوش را میل می نمایید باعث کم شدن اشتهای شما می شود.

آیا مصرف دمنوش لاغری، واقعا باعث کاهش وزن می‌شود؟

شما اگر جز افراد بسیار چاقی هستید که فعالیت بدین کمی نیز دارید باید بگویم که هرگز تنها با مصرف دمنوش لارغی بیز لاغر نمیشوید. کاهش وزن تنا زمانی رخ می دهد که شما با ورزش کردن میزان سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهید تا کالری های اظافی در دن شما بسوزند. و این افزایش سوخت و ساز و سوزاندن کالری تنها با میل کردن دمنوش لاغری رخ نخواهد داد.

مواد تشکیل دهنده دمنوش لاغری بیز چیست ؟

به گزارش کارشناسان تغذیه گفته شده است که این دمنوش های لاغری از ترکیب چندین گیاه و مواد تهیه میشوند که دارای ملین و مقدار زیادی کافین نیز می باشند. همچنین گزارشاتی مبنی بر داشتن آمفتامین توی این دمنوش وجود دارد ولی درست بودن آنها هنوز تایید نشده است.

ترکیبات موجود در دمنوش لاغزی دکتر بیز شامل ۸ گیاه موثر میباشد:

  • چایی ترش
  • زیره
  • زالزالک
  • قره قروت
  • تخم کرفس
  • چای سبز
  • ریشه جعفری
  • میوه کرن بری

آیا مصرف بیش از اندازه  دمنوش لاغری می تواند ضرری  داشته باشد ؟

دمنوش لاغری بیز دارای کافئین و قهوه وپلیفنول مباشد که باعث میشود تا مقدار زیادی از آب بدن شما دفع شود. و این امر در دراز مدت باعث میشود تا کلسیم و پتاسیم موجود در بدن شما نیز کم شود که باعث یبوست و تپش قلب و اختلال خواب میشود که در ادامه همه اینها دچار مشکلات عصبی نیز می شوید. در نتیجه مصرف دراز مدت این دمنوش به هیچ عنوان توصیه نمیشود.

ترکیب های ملین موجود در این دمنوش ها عوارض دارند؟

بله اگر بدون مشورت با پزشک تغذیه و به صورت سرخود از دمنوش لاغری استفاده نمایید به علت وجود ملین درون این دمنوش ها ممکن است دچار اختلالاتی در جذب و دفع مواد غذایی شوید. که گاهی این اتفاق باعث میشود تا به سرعت وزن کم کنید اما دچار مریضی شوید که بسیار خطرناک می باشد.

لاغری با دمنوش لاغری دکتر بیز به چندین دلیل بدون بازگشت است:

۱. با مایعات وزن کم میکنید و در واقع وزنی که از دست میدید آب بدنتون نیست .

۲. طبیعی وزن کم میکنید,یعنی دمنوش سوخت و سازتون و میبرن بالا و اثر مستقیم روی مرکز اشتها دارن,ضمن اینکه چربی سوز هم هستن .

۳. آهسته وزن کم میکنید!کاهش میانگین ۵ کیلوگرمی در طی یک دوره ۴۰ روزه روندی کاملا مناسب از نظر تمامی متخصصین تغذیه هست .

۴.مکانیسم عملکرد دمنوش از طریق افزایش بیرون روی نیست,بنابراین بعد از قطع مصرف وزنتون برنمیگرده . شاید بتوان اینگونه عنوان کرد که تنها راهکار سالم پایین آوردن وزن رژیم غذایی صحیح و ورزش کردن و بهره از مواد طبیعی و سنتی می باشد. ریزش مو ، تنگی نفس ، نوسان فشار، بی‌قراری ، عصبانیت، سردرد ، ضعف، اسهال ، مشکلات کبدی و غیره از جمله عارضه های استفاده مواد شیمیایی لاغری از جمله قرص و کپسول هستند.

سخن اخر در مورد استفاده از دمنوش لاغری

نمیتوان به طور دقیق گفت که دمنوش لاغری بیز  و چای های لاغری بهترین و تنها وسیله برای لاغری هستند بلکه باید گفت که دمنوش لاغری تنها یک نیروی تحریک کننده برای چربی سوزی و کاهش اشتها می باشد که میتوانید در کوتاه مدت از آن استفاده نموده و از اثرات آن جهت لاغری و کاهش وزن خود استفاده نمود.


خرید دمنوش لاغری

جهت اطلاعات بیشتر بر روی محصول کلیک کنید

مطالب مرتبط

یک نظر در “کاهش وزن و لاغری با دمنوش طبیعی !؟

  1. A.S گفت:

    عالی ، حرف نداره این دمنوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *