معرفی محصولات, خواص مواد غذایی, مطالب ویژه

خواص گانودرما برای سلامتی/ معرفی قهوه گانودرما + صوت و ویدیو

گانودرما

خواص گانودرما ، و هر چیزی که باید در مورد قهوه گانودرما بدانید

خوبه که با خواص گانودرما کمی آشنا بشیم و بدونیم که امروزه قارچ گانودرما به عنوان قویترین سم زدای طبیعی موجود در جهان شناخته میشه که میتونه تمامی سموم و مواد شیمیایی و مضری که از راههای مختلفی مثل خوردن و آشامیدن و حتی نفس کشیدن وارد بدن ما میشه رو به صورت کامل شناسایی و پاکسازی کنه که این موضوع باعث افزایش سلامتی و طول عمر در انسان و افزایش راندمان تمامی اعضا و در نتیجه متعادل کردن متابولیسم بدن میشه.

برای خرید گانودرما اینجا کلیک کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشاوره می توانید با شماره 09385243392 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بدهید.


مطالب مرتبط

گانودرما چیست؟ | قهوه گانودرما و خواص بی نظیرش


گانودرما به عنوان منبع بسیار غنی از پروتئین، ویتامین و املاح معدنی مورد نیاز بدن شناخته میشه و از این رو میتونه به عنوان یه مکمل غذایی ویژه در رژیم غذایی قرار بگیره، به طوری که یک فنجان قهوه گانودرما :

6 برابر یک لیوان شیر کلسیم

3 برابر یک وعده اسفناج آهن

7 برابر یک عدد ماهی کامل امگا3

3 برابر بلوبری آنتی اکسیدان

7 برابر پرتقال ویتامین C

15 برابر کلم بروکلی منیزیم

و بیشتر از یک وعده غذایی حبوبات، پروتئین دارد.

گانودرما دارای 4 ترکیب منحصر بفرد است یعنی ژرمانیوم ارگانیک، پلی ساکارید، تری ترپن و سوپر اکسید دیسموتاز که تا به امروز هیچ ماده ای در دنیا شناخته نشده که هر کدوم ازین 4 ترکیب رو به صورت یکجا داشته باشه که وجود همین 4 ترکیب در کنار هم، گانودرما رو تبدیل به یک گیاه معجزه آسا با قابلیتهای فراوان کرده. از دیگر خواص گانودرما میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیم کننده فشار خون
  • افزایش سطح انرژی بدن و از بین بردن سندروم خستگی مزمن
  • کنترل بی خوابی و بهبود کیفیت خواب
  • تقویت کننده بالقوه سیستم ایمنی بدن
  • بهبود و تقویت سلامت قلب و عروق
  • تقویت و بهبود سلامت کبد
  • کنترل قند خون
  • کاهش کلسترول خون
  • تقویت و بهبود عملکرد ریه و دستگاه تنفسی
  • افزایش تمرکز و تقویت عملکرد مغز
  • جوان سازی سلولها و بافتهای پوست
  • بهبود و افزایش عضله سازی و چربی سوزی در بدن
  • بهبود سلامت پوست
  • موثر در اسپرم سازی و افزایش تحرک اسپرم

مولفه های اعجاب انگیز موجود در گانودرما که باعث منحصز به فرد شدن این قارچ شده است شامل:
1- ژرمانیوم ارگانیک 2- پلی ساکارید ها 3- تری ترپن ها 4- سوپر اکسید دیسموتاز

• هیچ ماده ای تا به امروز یافت نشده که همه ی این چهار مولفه را یکجا داشته باشد.
• تحقیقات نشان داده است که وجود همین چهار مولفه در بدن کافیست تا ما به بیش از ۹۰ درصد از بیماری های شناخته شده موجود در جهان مبتلا نشویم.

فرایند تاثیرگذاری گانودرما در بدن شامل ۵ مرحله می‌باشد:
۱٫ شناسایی : شناسایی سموم نهفته در بدن
۲٫ سم زدایی : پاکسازی کامل بدن از این سموم
۳٫ تنظیم کردن : متعادل کردن تمام فعل و انفعالات و اعضای بدن
۴٫ بازیابی : ترمیم اعضای آسیب دیده بدن
۵٫ جوانسازی : جوانسازی تمام سلول های بدن

(منع مصرف برای تمامی محصولات گانودرما: زنان باردار و شیرده و مصرف برای افراد با پیوند اعضا، کسانی که شیمی درمانی یا پرتو درمانی می‌شوند با مشورت پزشک صورت گیرد.)


گانودرما در بدن شما چه می کند؟

قهوه گانودرما موکا چیست ؟ 1

در طب سنتی شرق آسیا با قدمت بیش از 4000 سال و امروزه با تحقیقاتی که روی گانودرما انجام شده است، این قارچ به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی شناخته می شود که با فواید سلامتی متنوعی که دارد، باعث ارتقای سطح سلامتی افراد می گردد و همچنین در کنترل، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها می تواند موثر باشد.

به طور خلاصه پس از وارد کردن این مکمل طبیعی به رژیم غذایی شما، 400 ماده ارزشمند آن ماموریت خود را در بدن شما شروع می کنند:

گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن تاثیر استرس روزمره بر بدن شما را کاهش می دهد. آداپتوژن ها محافظت کننده عصبی، ضد خستگی، ضد افسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب نیز هستند. (منبع)  فشار، چربی و قند خونتان تنظیم می کند (منبع1 ، منبع2 ، منبع3). تری ترپن (یکی از ترکیب های مهم گانودرما) تمامی التهاب های بدنتان را از بین می برد و از التهاب های بعدی نیز جلوگیری می کند که نتیجه این فرآیند در پوست شما منجر به جوانسازی می شود (منبع).

ژرمانیوم ارگانیک موجود در گانودرما بهبود جریان خون، فرآیند دفع سموم و اکسیژن رسانی به سلول ها و بافت های بدن را به ارمغان می آورند که نتیجه آن احساس خستگی کمتر می باشد (منبع). گانودرما و آنتی اکسیدان های متنوع و فراوانی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی شما می شود، همچنین پلی ساکارید ها و چندین ماده عامل دیگر ضمن اینکه تنظیم سیستم ایمنی را به خوبی انجام می دهند و در کنار هم بهترین سلاح در برابر سرطان و عفونت ها را شکل می دهند. (منبع1 ، منبع2). در نهایت پلی ساکارید ها در کنار پپتید ها و سوپر اکسید دیسموتاز روند پیری شما را کند می کند (منبع).

مدت زمان این روند به شرایط بدنی، سبک زندگی و سطح سلامتی افراد بستگی دارد و ممکن است 6ماه  تا 3 سال زمان نیاز داشته باشد و پس از آن بدن شما وارد سطح بالاتری از سلامتی می شود.


در حال حاضر (سال 2019 – 1398) تعداد 255 مقاله علمی بین المللی و 137 مقاله علمی ایرانی درباره گانودرما و خواص مختلف آن منتشر شده است.


روش های مصرف گانودرما

گانودرما پوسته ی سخت و چوب مانندی دارد که مصرف آن را دشوار می کند. در نتیجه اول باید گانودرما را فرآوری کنیم تا بتوانیم راحت مصرف کنیم و از تمام خواص آن بهره ببریم.

گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، چای، شامپو، صابون و قهوه مصرف می شود.

قیمت قارچ گانودرما در ایران (به صورت پودر شده یا خشک شده یا کپسول)، گرمی یک الی دو هزار تومان است که فاقد مجوزها و تاییدیه های لازم می باشند. پودر گانودرما(که به صورت کپسول نیز موجود است) و قارچ های خشک شده گانودرما با دو درجه کیفی یک و دو در بازار وجود دارند. همین پودر می تواند جوشانده شود و به صورت چای مصرف شود. در ادامه پودر و قهوه گانودرما را مقایسه خواهیم کرد.

قهوه گانودرما

بهترین روش فرآوری گانودرما در دنیا ترکیب اون با قهوه ست که به این ترتیب ما میتوانیم با صرف روزانه یک فنجان ” قهوه گانودرما ” در طعم های مختلف از تمام خواص گانودرما بهره مند شویم.

قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

*میزان کافئین و شکر موجود در قهوه های گانودرما کاملا استاندارد است و حتی بیماران قلبی و دیابتی نیز با مصرف آن دچار مشکل نمی شوند

خرید قهوه گانودرما یا پودر گانودرما؟

اکثر کسانی که قصد خرید گانودرما را دارند با این دوراهی مواجه می شوند. نکته مهم قبل از پاسخ به این سوال این است که بیشتر مطالب این سایت درباره پرخاصیت ترین گونه گانودرما است، که گانودرما لوسیدوم نام دارد. همان گونه ای که در قهوه های گانودرما موجود است.

انواع مختلف قارچ گانودرما در ایران به صورت خام و پودر شده موجود است ولی اغلب آنها گانودرما لوسیدوم اصل نیستند زیرا تولید گانودرما لوسیدوم با کیفیت، نیاز به شرایط خاص فنی و تجهیزات دارد.

با وجود اینکه قهوه گانودرما در ایران دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت و استاندارد های بین المللی می باشد. تا به این لحظه هیچ کدام از محصولات پودر، کپسول و قارچ خشک شده در ایران موفق به اخذ تاییدیه و مجوز های لازم نشده اند و در نتیجه ما هم از فروش این محصولات معذوریم.

در منابع معتبر بین المللی برای قهوه گانودرما عوارض خاصی عنوان نشده است اما در مورد استفاده از گانودرما به صورت پودر، خطر مسمومیت کبد گزارش شده است که در ادامه به دو نمونه اشاره میکنیم:

1 ganoderma
لینک منبع: مجله سلامتی webmd
2 ganoderma
لینک منبع: آرشیو گیاهان plantsnap

در مجموع می توان این دو محصول را به صورت زیر مقایسه کرد:

پودر گانودرما و قهوه گانودرما سی سلامتی
مقایسه پودر گانودرما و قهوه گانودرما

خرید گانودرما اصل

در حال حاضر مرغوب ترین نوع گانودرما لوسیدوم در ایران در قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات این شرکت وجود دارد که تنها تولید کننده محصولات گانودرما لوسیدوم دارای مجوز و تاییدیه سازمان غذا و دارو و سیب سلامت می باشد و با روش های نوین علمی تولید و فرآوری شده اند.

  • متاسفانه به دلیل نداشتن مجوز و تاییدیه در محصولاتی مانند پودر و کپسول و قارچ خشک شده در ایران، سایت سی سلامتی تا زمان دریافت مجوز و تاییدیه های لازم برای این محصولات، اقدام به فروش پودر و کپسول و قارچ خشک شده نمی نماید.
  • توجه: اخیرا مشاهده شده قهوه های گانودرمای تقلبی با نام دکتر بیز با قیمت هایی پایین تر یا برابر با قیمت اصلی به فروش رسیده است. لطفا در خرید قهوه گانودرما از سایر منابع دقت فرمایید…

*سایت ” سی سلامتی ” به عنوان نماینده ، قهوه های گانودرما را مستقیما از شرکت دکتر بیز تهیه و به فروش می رساند لذا اصل بودن محصولات عرضه شده خود را به صورت 100 درصد تضمین می نماید. در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات گانودرما این شرکت میتوانید به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

عوارض و مضرات قارچ گانودرما

مصرف گانودرما به دلیل یکی از خاصیت های اصلی آن یعنی سم زدایی با برون ریزی هایی همراه است، این برون ریزی در اکثر موارد از طریق ادرار و عرق انجام می شود، ولی در صورت وجود مقدار سموم بالا در بدن شما ممکن است این برون ریزی به اشکال زیر نیز اتفاق بیفتد:

  • خلط
  • جوش
  • اسهال
  • حالت تهوع
  • سردرد

اگر در مراحل مصرف گانودرما علائم بالا در شما ظهور کرد، نشانه وجود سموم فراوان و سمزدایی قوی در بدن شما است و این نشانه ها کاملا موقتی و زودگذر هستند و با تداوم مصرف گانودرما بدن شما کاملا سمزدایی شده و سطح بالاتری از سلامتی را تجربه خواهید کرد.

تداخلات دارویی گانودرما

به طور کلی گانودرما تداخل دارویی خطرناکی ندارد و با فاصله دو ساعته بین مصرف گانودرما و سایر دارو ها می توان به صورت ایمن آن را مصرف کرد. اما به خاطر برخی از خواص گانودرما ممکن است تداخلات اندکی با داروهای زیر به وجود آورد:

دارو های کاهنده قند خون: از آنجا که گانودرما قند خون را کاهش میدهد مصرف طولانی مدت و همزمان گانودرما و دارو های کاهنده قند خون ممکن است به کاهش بیش از حد قند خون شما بیانجامد، لذا با ادامه مصرف گانودرما همراه با این داروها به تدریج میزان مصرف دارو های کاهنده قند خون را کاهش دهید.

قرص و دارو های کاهنده فشار خون: به دلیل اثر کاهندگی فشار خون توسط گانودرما در صورت مصرف طولانی مدت و همزمان آن با داروهای کاهنده فشار خون ممکن است فشار خون شما بیش از حد کاهش پیدا کند، لذا با ادامه مصرف گانودرما، میزان مصرف داروهای کاهنده فشار خون را به تدریج کاهش دهید.

دارو های ضد انعقاد (لختگی) خون: این تداخل نیز مانند دو مورد دیگر می باشد و به خاطر خاصیت ضد لختگی گانودرما است ولی ضعیف تر از دو مورد قبلی می باشد و در مواقع مصرف مقدار زیاد گانودرما باید رعایت شود.

شیمی درمانی: گانودرما ممکن اثر شیمی درمانی را کاهش دهد لذا بهتر است تا 6 ماه بعد از آخرین شیمی درمانی، گانودرما مصرف شود

به صورت کلی بهتر است که 2 الی 3 ساعت بین مصرف انواع داروها و صرف قهوه ی گانودرما، فاصله زمانی وجود داشته باشد.

میزان مصرف مجاز گانودرما 1 الی 4 گرم در روز می باشد.

در لینک زیر لیست کامل نام دقیق داروهایی که گانودرما با آنها تداخل خفیف دارد را میتوانید مشاهده و با وارد کردن نام آنها در بین آنها جستجو کنید.

لیست تداخل های خفیف دارویی گانودرما

تجربیات استفاده کنندگان گانودرما

قهوه گانودرما را از کجا تهیه کنیم؟

در حال حاضر و در دنیا تنها دو شرکت معتبر در زمینه ی تولید و فرآوری قهوه گانودرما وجود دارد که توانسته اند با رعایت تمامی اصول آزمایشگاهی و لحاظ نمودن همه ی استانداردهای لازم این محصول را تولید کنند و به مصرف افراد بسیاری در سراسر دنیا برسانند. یکی از این دو شرکت، شرکت بیز ( با برند دکتر بیز ) میباشد.

نحوه مصرف قهوه گانودرما

نحوه مصرف قهوه گانودرما بسیار راحت و ساده میباشد چرا که این محصولات به شکل ساشه ای و به صورت پودر قهوه فوری تهیه شده است و با حل نمودن محتویات یک ساشه از آن با یک فنجان آب جوش میتوان به سرعت و راحتی هرچه تمام تر آن را آماده ی نوشیدن کرده و یا با شیر مخلوط و جوشانده شود.

همچنین بهتر است قهوه گانودرما را سر یک ساعت مشخص در روز (ترجیحا بعد از صبحانه) میل بفرمایید.البته مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان بوده و جهت مصارف تخصصی در رابطه با مشکلات و یا بیماریهای خاص، شما را در انتخاب طعم و نوع گانودرما و همچنین طول دوره مصرف و دوز مصرفی راهنمایی میکنند.

قهوه گانودرما دکتر بیز

شرکت دکتر بیز تنها شرکت ایرانی است که توانسته با صرف زمان و هزینه های لازم در جهت تولید با کیفیت ترین قهوه ی گانودرما، به دومین شرکت تولید کننده قهوه گانودرما در جهان تبدیل شود. همچنین این شرکت تنها شرکت موجود در ایران است که گانودرما لوسیدوم اصل را در اختیار دارد.

قهوه گانودرما دکتر بیز در چهار طعم عرضه شده است:

  • قهوه سوپریم گانودرما: گانودرما + قهوه + جینسینگ + خرنوب
  • کافه موکا گانودرما: گانودرما + قهوه + کاکائو
  • قهوه لاته گانودرما: گانودرما + قهوه + شیر
  • هات چاکلت گانودرما: گانودرما + کاکائو

خواص چهار طعم قهوه های گانودرما به تفکیک :

فواید و اثرات قهوه گانودرما سوپریم

کافه سوپریم با قارچ گانودرما 20 عددی
  • حاوی گانودرما لوسیدوم ارگانیک
  • حاوی جینسینگ
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • پاکسازی و سم زدایی بدن
  • رفع انسداد در گردش خون
  • تقویت انرژی بدن
  • کاهش اشتها
  • چربی سوز مناسب برای کاهش وزن
  • عضله ساز
  • رفع جوش و آکنه
  • رفع مشکلات پوستی
  • موثر بر پوست و مو
  • رفع یبوست
  • پیشگیری از آلزایمر و پوکی استخوان
  • افزایش قوای جسمی
  • افزایش قوای جنسی
  • اسپرم ساز و موجب افزایش تحرک اسپرم برای ناباروری مردان می گردد
  • مناسب برای ریه و تنگی نفس
  • مناسب برای بیماریهای ریوی مثل برونشکتازی
  • مناسب برای بیماری اتوایمون (بیماری خودایمنی)
  • درمان جوش و آکنه، لکه های پوستی
  • افزایش شادابی

فواید و اثرات قهوه موکا گانودرما

کافه موکا با قارچ گانودرما 20 عددی
  • حاوی گانودرما لوسیدوم ارگانیک
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • پاکسازی و سم زدایی بدن
  • موثر بر افزایش تمرکز
  • تقویت حافظه
  • افزایش هوشیاری ، توجه و تمرکز
  • آرام بخش
  • رفع سردرد
  • رفع مشکلات پوستی
  • تنظیم فشار خون
  • تنظیم قند خون
  • بهبود سردرد
  • پیشگیری از آلزایمر
  • پیشگیری از پارکینسون
  • بهبود سردردهای میگرنی
  • حاوی پلی فنول
  • کاهش خطر حمله قلبی و سکته
  • بهبود جریان خون و عملکرد مغز
  • موثر در کنترل وزن و دیابت نوع ۲ و آسم
  • محافظت در برابر سرطان

فواید و اثرات هات چاکلت گانودرما

هات چاکلت با قارچ گانودرما 20 عددی
  • حاوی گانودرما لوسیدوم ارگانیک
  • فاقد کافئین
  • کاهش اضطراب
  • بیماری های قلبی
  • آرام بخش و ضدافسردگی
  • ضدسرطان
  • بالابردن توجه، تمرکز و هوشیاری
  • قوی شدن‌حافظه
  • بهبود گوارش
  • رفع کم خونی
  • رفع کم کاری تیروئید
  • رفع مشکلات کبد چرب
  • رفع یبوست
  • حاوی گانودرما لوسیدوم
  • فاقد کافئین
  • رفع بی خوابی و خواب نا آرام
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • پاکسازی و سم زدایی بدن
  • عالی و بی نظیر برای کل خانواده

فواید و اثرات قهوه لاته گانودرما

کافه لاته با قارچ گانودرما 20 عددی
  • حاوی گانودرما لوسیدوم ارگانیک
  • طعم شیرین و خامه ای برای شروع روز
  • بدون نیاز به صرف زمان طولانی برای آماده کردن لاته روزانه
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • پاکسازی و سم زدایی بدن
  • موثر بر رفلاکس و ورم معده
  • مناسب برای افراد دیابتی
  • افزایش اشتها
  • رفع یبوست
  • پیشگیری از آلزایمر
  • رفع مشکلات معده
  • رفع کم کاری تیرویید
  • کاهش اضطراب و استرس
  • پیشگیری از پوکی استخوان

محصولات آرایشی و بهداشتی گانودرما دکتر بیز

شامپو گانودرما دکتر بیز و صابون گانودرما دکتر بیز از دیگر محصولاتی هستند که میتوانند خواص گانودرما را برای پوست و موی شما به ارمغان بیاورند از جمله این خواص می توان به خاصیت تنظیم کنندگی و ترمیم کنندگی گانودرما اشاره کرد. اگر مایل به کسب اطلاع بیشتر درباره این دو محصول هستید به صفحات شامپو گانودرما و صابون گانودرما مراجعه فرمایید.


اثرات ثابت شده قارچ گانودرما

فواید درمانی گانودرما

ویدیو

درباره قهوه های گانودرما

فایل صوتی خصوصیات گانودرما

بخش اول
بخش دوم

در آخر اینکه

گانودرما دارو نیست !

نکته ی بسیار مهم در رابطه با گانودرما این است که بدانیم گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی بسیار پر خاصیت و پر فایده میباشد که میتواند باعث پیشگیری و کنترل بیماری شود و مصرف آن میتواند در کنار سایر فعالیتهایی که فرد مبتلا برای درمان بیماری خود انجام میدهد بسیار کمک کننده باشد و منجر به افزایش سرعت بهبودی و عدم پیشرفت بیماری شود.

لازم به ذکر است که مصرف گانودرما فقط مخصوص افراد دارای بیماری و یا اختلالی خاص نیست و افراد سالم هم میتوانند از آن استفاده کرده و از تمام خواص موجود در گانودرما بهره مند شوند.


اکنون می‌توانید قهوه های گانودرما را از فروشگاه سی‌سلامتی تهیه نمایید

مطالب مرتبط

5 نظر در “خواص گانودرما برای سلامتی/ معرفی قهوه گانودرما + صوت و ویدیو

  1. kazemi گفت:

    سلام ویدیو و صوت ها پخش نمیشه

    1. سلام وقت بخیر سپاس در حال رفع مشکل هستیم

  2. ali_1992 گفت:

    تبیلغشو توی برنامه دیدم و بعد بیشتر در موردش تحقیق کردم الان دارم استفاده میکنم . عالیه

  3. فاطمه رحیمی گفت:

    سلام خسته نباشید میگم
    تهیه کردیم و راضی بودیم واقعا هم طعم خوبی دارن و هم بسیار مفید هستند

  4. راضیه موسوی شهرکی گفت:

    ممنون از شرکت بیز برای ساخت این محصول 👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *