فروش چند سطحی (فروش شبکه ای)

۲۰ دلیل که بازاریابی شبکه ای کسب و کار قرن ۲۱ است

دلیل که بازاریابی شبکه ای کسب و کار قرن ۲۱ است

بازاریابی شبکه ای یا فروش مستقیم چند سطحی

اگر به تازگی وارد بازار کسب و کار شده‌اید، مخصوصاً این‌که وارد کسب و کار بازاریابی شبکه ای شده‌اید، باید به شما “خوش آمد” گفت. با اگر می‌خواهید وارد این کار شوید با بگوییم که راه درست را انتخاب کرده‌اید. ما قویاً بر این باوریم که ایجاد یک کسب و کار بازاریابی شبکه ای ، یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید با صرف پول و زمان‌تان در دنیای اقتصاد امروز، انجام دهید. و در این نوشتار ۲۰ دلیل که بازاریابی شبکه ای کسب و کار قرن ۲۱ است را برای شما بیان میکنیم.

دلیل که بازاریابی شبکه ای کسب و کار قرن ۲۱ است

برای این‌که واقعاً در دنیای بازاریابی شبکه ای موفق باشید، مهم است بدانید چرا باید این زحمت را به خود بدهید. حقیقت این است که این کار، تا زمانی که کسب و کار ایجاد شود، زمان، تلاش و انرژی از شما می‌طلبد. اما برای اغلب مردم این سوال پیش می‌آید که با توجه به اینکه در موقعیتی که اکنون قرار دارند و کاملاً راحت اند، پس چرا باید خود را به زحمت بیاندازند؟

در ادامه، ۲۰ دلیل آورده می‌شود که بیان می‌کند چرا باید همین الان یک کسب و کار بازاریابی شبکه ای برای خود آغاز کنید و چرا این کار یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید.

۱.آینده خود را بسازید، نه آینده دیگران را

سوال بزرگی وجود دارد: در جایگاه شغلی کنونی شما، چه کسی کار می‌کند و چه کسی پولدار می‌شود؟ جواب واضح است: هر کسی که صاحب دارایی است. دارایی، خودش کسب و کار است. این جایی است که کنترل و ثروت در آن است. با کارکردن به عنوان یک کارمند، شما ۸ ساعت از وقتتان را صرف ثروت‌سازی برای شخص دیگری می‌کنید. شما فقط زندگی‌تان را می‌گذرانید، و صاحب‌کار، آینده ی سعادت‌مندش را می‌سازد. نه تنها شما ده برابر کمتر پول به‌دست می‌آورید، بلکه آنها دو برابر مالیات کمتری نیز می‌پردازند.

۲.می‌خواهید درآمد سالیانه‌تان را دو برابر کنید؟

خیلی سخت است که بتوانید با یک شغل، درآمدتان را دو برابر کنید. در حقیقت، میانگین پرداخت در حدود ۲ درصد است. و این بسیار ناراحت‌کننده است، مخصوصاً وقتی که نرخ تورم به ده درصد برسد. هرچند، با داشتن یک کسب و کار، خیلی ساده‌تر است که از مشتریان نسبت به سال قبل دو برابر پول بگیریم، این‌گونه درآمدتان دو برابر می‌شود. حالا افراد باهوش، تفکر ایجاد یک کسب و کار را برای خودشان در سر می‌پرورانند.

۳.آزادی مالی درست و بجا

یکی از بزرگترین دلیل برای اینکه صاحب کسب و کار خود باشید، این است که آزادی مالی به همراه دارد. به این معنی که، پول زیادی به‌دست می‌آورید بدون اینکه به بودن شما در آنجا نیازی باشد. در مورد شغل کنونی تان مشکل اینجاست که شما ” زمانتان را برای کسب پول می‌فروشید”. این یعنی، شما هیچ موقعی نمی‌توانید دست از کار بکشید چرا که درآمد شما هم متوقف میشود. اما در ایجاد کسب و کار شخصی خود، میتوانید برای یک ماه به تعطیلات بروید و وقتی برگشتید از قبل پول بیشتری به‌دست آورده باشید.

۴.از اینترنت استفاده کن

نکته مهم: همان‌طور که می‌دانیم اینترنت دنیا را تغییر داده است، و شما الان در وسط این تغییرات قرار دارید. در مدت ۵۰ سال، ممکن است به عقب برسد و فکر کنید، چرا من خیلی از این کارها را نکردم؟ هیچ زمانی بهتر از این نبوده که بتوان کسب و کاری به راه انداخت و مخصوصاً برای کسی که در ارتباط با افراد است. شما می‌توانید الان با فشردن یک دکمه با صدها نفر ارتباط برقرار کنید. این حقیقت که شما الان در حال خواندن این مطلب هستید، اثبات این مطلب است. اگر شما از این مزیت استفاده نمی‌کنید در واقع به خود ضربه زده‌اید.

۵. زندگی مرفه و ثروتمندانه

یکی از بزرگترین مزیت‌های همراه بازاریابی شبکه ای ، پیشرفت شخصی است، که بسیاری از افراد حتی از وجود چنین مطلبی آگاه نیستند. برای موفق شدن، شما باید به موفقیت دیگران کمک کنید. خیلی زیباست که رشد افراد دیگر و بهتر شدن آنها را ببینیم. این یک حقیقت است که شما با فقط ۴ ساعت کار در هفته می‌توانید سالانه میلیون‌ها تومان پول به‌دست آورید، و اینطوری تمام پول و زمان‌تان را برای لذت بردن از زندگی در اختیار دارید، که خود پاداش بزرگی است.

۶.آیا شما ازانفجار جمعیت سود می‌برید؟

شاید شما درحال‌حاضر نگران این موضوع نباشید، اما نرخ رشد جمعیت انسان‌ها در حال فزونی است. با یک جست‌وجوی ساده در بخش تصاویر گوگل درباره” رشد جمعیت جهان” خواهید دید که نمودار رشد جمعیت در حال خارج شدن از چارت است. حال، این مسئله مشکلات بسیاری را برای برخی مشاغل ایجاد می‌کند، اما برای مشاغلی مثل بازاریابی شبکه ای ، عالی است.

۷.در مورد امنیت شغلی چه؟

بیش از ۱۰۰ سال است که مردم به خاطر کسب امنیت به مشاغل روی می‌آوردند. امروزه، با وارد شدن افراد بیشتر و بیشتری به بازار محدود کار، دیگر امنیت شغلی وجود ندارد. امروزه افراد به دنبال راه‌های امن‌تری برای کسب درآمد در زندگی هستند. اما واقعا چه چیزی امن‌تر است؟ داشتن درآمد از یک شغل یا درآمدی که از صدها جای مختلف حاصل شود؟ امروزه، مشاغل گزینه‌ای پر ریسک محسوب می‌شوند.

۸. بازنشسته‌ی پولدار یا بازنشسته‌ی فقیر…. انتخاب با شماست

دولت‌ها اکنون با این مشکل بزرگ مواجهند که برای این تعداد زیاد بازنشسته، پول کافی وجود ندارد. علاوه بر این، این حقیقت که پرداخت بازنشستگی مبلغ کمی در سال است، و قرار است هزاران نفر با نصف حقوق بازنشسته شوند و نیاز به درامد دیگری دارند.

۹.می‌خواهید پنجاه سال بعدی عمرتان را کارکنید؟

اینک مردم انتخاب واضحی دارند. آنها می‌توانند یک شغل به‌دست بیاورند، زندگی را بچرخانند، و بعد از ۵۰ سال با حداقل نصف حقوق، بازنشسته شوند یا می‌توانند یک کار برای خود بیافرینند و این فرصت را برای خود ایجاد کنند که بعد از سه تا پنج سال بازنشسته شوند. این امر به طور واضح حرکت از عصر صنعت به عصر اطلاعات است. آن‌هایی که این مطلب را به خوبی درک می‌کنند، کسانی هستند که منفعت مالی زیادی می‌برند.

۱۰. می‌خواهید با قرض و بدهکاری زندگی‌تان را شروع کنید؟

با افزایش هزینه‌های دانشگاه در بسیاری کشورهای دنیا و مقروض و وامدار شدن فارغ‌التحصیلان نسل جدید زندگی را با شرایط دشواری آغاز می‌کنند. انتخاب نسل جدید؛ وارد شدن به دانشگاه، و شروع یک زندگی با قرض است یا شروع کسب‌و‌کاری که در عرض سه سال، استقلال مالی خود را به‌دست بیاورند. فکر میکنید مردم قرار است به کدام سمت بروند؟ آیا آماده‌اید که به آنها کمک کنید و از نظر مالی سود ببرید؟

۱۱. آیا شما از محصولات شیمیایی بازار کالا استفاده می‌کنید؟

آیا می‌دانستید ۹۵درصد از غذاها و محصولات بهداشت شخصی که از سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ خریداری می‌شود، برای شما خوب نیستند؟ آنها تولیدات انبوهی هستند و برای اینکه عمر نگهداری آنها طولانی شود، از مواد نگهدارنده ی زیادی در آنها استفاده میکنند. مطالعات کنونی ارتباط این مواد با سرطان را نشان می‌دهند. شرکت‌های صدرنشین بازاریابی شبکه ای بر اساس محصولات طبیعی پایه‌گذاری شده‌اند، یعنی محصولاتی که در حقیقت برای شما خوب است.

۱۲. آیا مایلید درآمدی داشته باشید که خودش درآمدزایی کند؟

وقتی به یک نقطه مشخص در کسب و کار بازاریابی شبکه ای چند مرحله‌ای رسیدید و گروه خود را تشکیل دادید، کسب و کار شما از آن پس، خودش، خودش را می‌سازد. شغل‌های دیگر این ویژگی را ندارد. این‌گونه است که شما می‌توانید به تعطیلات بروید و زمانی که برمی‌شد نسبت به زمانی که رفتید پول بیشتری درآورید.

۱۳. شناخت و اعتبار بیشتری می‌خواهید؟

دوست دارید چطور برای یک شرکت کار کنید، سخت کار کنید و اعتبار و شهرت معمولی به‌دست بیاورید؟ شما می‌توانید عضوی از یک جامعه‌ای قوی باشید که همه‌ی آنها می‌خواهند شما موفق شوید، چرا که موفقیت شما به طور مستقیم به افراد زیادی مزیت می‌رسانند. این چیزی است که به ندرت با داشتن یک شغل ثابت به‌دست می‌آورید.

۱۴. دوره‌ی شغل‌های معمولی و سنتی از بین رفته است

در یک شغل معمولی فقط یک برنده وجود دارد و آن رییس است. هدف شما تنها به‌دست آوردن ۲ درصد از پولی است که به طور مستقیم به جیب رؤسا می‌رود. بیشتر پول را شما ایجاد می‌کنید، و بخش کمتر پول را او ایجاد می‌کند. در یک کسب و کار mlm، شما پول بیشتری به‌دست می‌آورید، و همکاران شما نیز پول بیشتری به‌دست می‌آورند. این یک برد/ برد واقعی است. این نه تنها مدل کسب و کار آینده، بلکه در زمان حال نیز این مدل برقرار است.

۱۵. اطراف خود را از افرادی با ذهن‌های درست، شاد و هدفمند پر کنید

آیا شما آنقدر خوش شانس هستید که افراد شاد، هدفمند و با ذهنیت درست اطراف شما را در بر گرفته باشند؟ بیشتر آدم‌ها این شرایط را ندارند. بازاریابی شبکه ای بهترین افراد را جذب می‌کند، افرادی که‌ برای شما خیلی سود دارند، زیرا پس از آن خود را در فرهنگ‌های جدیدی می‌بینید که از موفقیت شما حمایت می‌کنند و به شما کمک می‌کنند. به خاطر داشته باشید: شما معادل ۵ نفر از نزدیک‌ترین افراد به شما، درآمد به‌دست خواهید آورد.

۱۶. کوچک شدن بازار کار

با افزایش جمعیت، و متوقف شدن کسب وکارهای قدیمی بخاطر وجود اینترنت، شغل‌های کمتری برای افراد وجود دارد. این یعنی کارفرماها می‌توانند از این موضوع بیشترین بهره را ببرند، از افراد بخواهند مدت طولانی و ساعت بیشتری به ازای همان مقدار حقوق کار کنند. این امر هر روز رواج بیشتری پیدا میکند و افراد را وادار می‌کند، در محیطی بر پایه‌ی ترس، کار کنند. آیا میخواهید این‌گونه به زندگی‌تان ادامه دهید؟

۱۷. با افزایش قیمت‌ها فقیرتر شوید؟

با آن که در سراسر دنیا آمارها میزان مشخصی از تورم را نشان می‌دهند اما هم‌چنان قیمت گاز، برق و هزینه‌های تلفن به طور سرسام‌آوری افزایش می‌یابد. برای این محاسبه نیازی به نمره‌ی درس ریاضی ندارید! حقیقت این است که اگر شما درآمدتان سالانه ده درصد افزایش نیابد، یعنی به فقر نزدیک می‌شوید.

۱۸.رفتن به تعطیلات و راندن یک ماشین لوکس

شرکت‌های بازاریابی شبکه ای چند لایه‌ای سرآمد، به مشاوران‌شان برای کارهای‌شان تشویقی‌های زیادی می‌دهند. این تشویق‌ها شامل ماشین‌های لوکس رایگان، تمام هزینه‌های مسافرت تفریحی برای رفتن به نقاط دیدنی جهان و تعطیلات آخر هفته‌ است. چرا برای رفتن به سفر و خرید ماشین پول ذخیره می‌کنید، وقتی محل کارتان همه این‌ها را به شما می‌دهد؟ آیا رییس فعلی شما این‌ها را در اختیارتان می‌گذارد؟

۱۹. همان مالیات ثروتمندان را می‌خواهید؟

داشتن یک کسب و کار پاره‌وقت یا تمام وقت خانگی مشوق مالیاتی بزرگی است. به یک‌باره، تمام نقل‌ و انتقال‌‌های شما، اجاره، رایانه، تلفن، تجهیزات دفتر، ملاقات‌های کافی شاپ، وعده‌های غذایی بیرون از خانه، مانند خیلی چیزهای دیگر مبالغ قابل حذف مالیاتی است. شما نیز می‌توانید به این مبالغ حذف از مالیات، که افراد پولدار از آن استفاده می‌کنند، دست پیدا کنید.

۲۰.دونالد ترامپ، ریچارد برانسون، و رابرت کیوساکی چه دارند؟

می‌خواهم با این مورد بحث را تمام کنم. برخی از بزرگترین افراد صاحب کسب و کار در سراسر دنیا نیز در دنیای بازاریابی شبکه ای هستند و یا آن را توصیه می‌کنند. افرادی همچون دونالد ترامپ، ریچارد برانسون، رابرت کیوساکی، استفان کاوی، جیم روان، و تی هارو ایکر و خیلی‌های دیگر. در واقع قرار است شما به حرف چه کسی گوش کنید؟


منبع: آنترپرنر


در آخر هم اضافه می‌کنیم در کسب و کار بازاریابی شبکه ای ، علاوه خودسازی و تغییر در روند زندگی و نوع نگرش ، می‌توانید با افراد موفق و دارای انگیزه در ارتباط باشید و این خود یک مزیت فوق العاده بازاریابی شبکه ای محسوب می‌شود که به دنباله آن موفقیت های فردی را بدنبال خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *