سوالات متداول و اطلاعیه های سی سلامتی

ثبت سفارش از طریق سایت (در صفحه هر محصول) با گزینه افزودن به سبد خرید محصول مورد نظر را به سبد خرید به تعداد مورد نیاز اضافه نمایید سپس با گزینه “اقدام به پرداخت ” به صفحه تسویه حساب منتقل خواهید شد و پس از ثبت آدرس گیرنده و مشخصات لازم میتوانید با روش های پرداخت متنوع سفارش را پرداخت و ثبت نمایید.

بله ،  از طریق واتساپ هم (با ارسال مشخصات) امکانپذیر هست البته فرآیند ثبت سفارش از طریق سایت سریعتر انجام خواهد شد.

جهت ارتباط با پشتیبانی واتساپ روی گزینه پشتیبانی یا تماس با ما  بالای سایت کلیک کنید

در حال حاضر پرداخت مبلغ سفارشات به دو روش قابل انجام هست

1- بصورت آنلاین با درگاه های پرداخت اینترنتی

2- واریز بانکی (کارت به کارت)

خیر ، بدلیل شرایط پرداختی نمایندگی ها با شرکت بیز پرداخت درب منزل امکانپذیر نیست و مبالغ محصولات باید قبل از ارسال به شرکت پرداخت و تسویه حساب شوند.

ضمن اینکه این امکان توسط خود شرکت بیز هنوز فراهم نشده!

ارسال مرسولات از انبار مرکزی شرکت بیز در تهران (بهمراه فاکتور) ، بصورت پستی انجام میشه (پست سفارشی یا پست پیشتاز)

اطلاعیه ها

به اطلاع میرساند از این پس مشتریان گرامی سایت سی سلامتی میتوانند به هگام ثبت سفارش گزینه و روش ارسال نمایندگی (با هزینه پستی جداگانه) را انتخاب نمایند ، چنانچه محصولات انتخابی در نمایندگی موجود باشد طی 1 الی 2 روز کاری ارسال و در صورت عدم موجود مراتب به اطلاع مشتری از طریق راه های ارتباطی(واتساپ یا پیامک) خواهد رسید.

پیش از این ارسال فقط از انبار شرکت بیز با تاخیر های چندین روزه انجام میشد هر چند اکنون هم همین نوع ارسال برای مشتریانی که عجله ای برای دریافت بسته شان ندارند نیز وجود دارد

توجه : به دلیل سفارشات بالای شرکت بیز، ارسال مرسولات از انبار شرکت ممکن است با حداقل 3 الی 4 روز تاخیر انجام شود، پس از ارسال ، کد رهگیری پستی برای شما پیامک خواهد شد.با سپاس از شکیبایی شما

مشتریان عزیز در خصوص کالاهائی که از مسیر پستی و در روش ارسال از شرکت پستی به دست شما می رسد، رعایت نکات ذیل الزامیست:

۱- از دریافت بسته های خیس و خسارت دیده هنگام تحویل از پست جدا خودداری فرمائید. بدلیل اینکه خسارات آنها با توجه به بیمه به عهده پست می باشد و در صورت تحویل ، این تعهد از آنها سلب می گردد و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در خصوص آسیب ها و کسری های ایجاد شده نخواهد داشت.

۲-در خصوص بسته های سالم ،که تحویل گیرنده می گردند، در صورت هرگونه آسیب دیده گی کالا ، حداکثر ۲۴ ساعت پس از تحویل گرفتن از پست ، ضروری است به واتساپ شرکت به شماره ۰۹۰۲۲۴۹۱۰۸۴ و یا زدن تیکت در همان تاریخ، پیامی حاوی شماره فاکتور و تصویر کالای مشکل دار ارسال گردد و پیگیری از همان مسیر انجام شود. بدیهی است اطلاع رسانی پس از گذشت ۲۴ ساعت از دریافت محموله پستی مورد تائید شرکت نمی باشد وهیچگونه عملیاتی بر روی آن انجام نخواهد شد.

Girl in a jacket

مشتریان گرامی ، بدین جهت لطفا محصولات شرکت بیز و یا نانوسان را از نمایندگی های معتبر شرکت و با قیمت اصلی تهیه نمایید

قیمت های پایینتر به هیچ عنوان به معنی اصالت و ضمانت کالا نخواهند بود.

مشتریان عزیز ، لطفا جهت عدم لغو سفارش پس از ثبت ، بدلیل عدم موجودی محصولات و یا بروز نبودن قیمت محصولات ، لطفا قبل از ثبت نهایی سفارش خود از طریق پشتیبانی آنلاین یا واتساپ از موجودی و قیمت محصولات اطمینان حاصل نمایید.

با تشکر ، سی سلامتی

سبد خرید
خانه
فروشگاه
1 مورد سبد خرید
حساب من